Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 spalio 22d. 16:38

Darbas, generuojantis milijonus, apie kurį mažai kas žino. Interviu su „skin‘ų“ kūrėju Moonfighter

"Loot bear" nuotr. /
Išgirdus apie galimybę užsidirbti iš kompiuterinių žaidimų, žmonės dažniausiai pasvarstytų apie programuotojo ar kiberatleto kelią. Retas pamanytų, kad šioje srityje taip pat galima pasipelnyti iš savo meninio-kūrybinio polėkio. Apie išskirtinio kosmetinių „skin‘ų“ kūrybos darbo procesą, galimybes šią veiklą paversti karjera bei asmenines ambicijas pasikalbėjome su tarptautiniu mastu pripažintu Lietuvos kūrėju Moonfigter.
  • Kas paskatino Tave užsiimti šia veikla? Ar esi praeityje, ar dabartyje save siejęs su tapyba, grafiniu dizainu?
  • Šia veikla užsiimti paskatino meilė „Counter-Strike“ (CS) ir „Photoshop“. CS pradėjau žaisti nuo 2007 m., jau tada su draugais rengdavome LAN vakarėlius, konkuruodavome tarpusavyje. Kiek vėliau internete pamačiau įdomių ekrano užsklandų (tuomet buvau tik pradėjęs domėtis kompiuterio techniniais dalykais) bei pagalvojau, kodėl gi nepabandžius ir man kažką panašaus sukurti. Taip ir atsirado susidomėjimas „Photoshop“, tik tada reikėdavo jį „nusilaužti“, nes dar neturėjau pinigų prenumeratai įsigyti (šypsosi). Mano pirmi kūriniai buvo telefonų ekrano užsklandos. Kuo daugiau žaidžiau su „Photoshop“ programa, tuo įdomiau buvo išmokti kažko naujo, sudėtingesnio. Tapyti ar piešti niekada nemokėjau ir iki šiol nemoku, vis neprisiverčiu pradėti mokytis.

  • Kaip atrodo Tavo darbo procesas? Kokį laikotarpį, nuo idėjos generavimo iki pabaigto kūrinio, jis apima?
  • Darbo procesai būna įvairūs. Kartais idėja šauna į galvą einant į parduotuvę, tada grįžtant ją realizuoju ir po kelių valandų įkeliu galutinį „skin‘o“ variantą. Kartais idėją tenka labai tiksliai apmąstyti, taisyti, perdarinėti. Pavyzdžiui, su drauge dirbame ties viena kolekcija, kurią pradėjome kurti 2020 m. žiemą ir iki šiol ji nėra pabaigta.

    Moonfighter asmeninis archyvas/Moonfighter darbo procesas
    Moonfighter asmeninis archyvas/Moonfighter darbo procesas

  • Šiuo metu CS:GO yra išleidęs tris Tavo kurtus „skin‘us“ – P90 „Freight“ (liet. krovininis traukinio vežimas) iš Fracture kolekcijos, Desert Eagle „Trigger discipline“ (liet. taikymosi disciplina) iš Snakebite kolekcijos bei USP-S „Black Lotus“ (liet. juodas lotusas) iš Operation Riptide kolekcijos. Asmeniškai esi paviešinęs net 864 savo kūrinius. Kaip manai, nuo kokių faktorių priklauso žaidimo kūrėjų nuosprendis pasirinkti „skin‘ą“ išleidimui?
  • Yra visiškai neaišku, nuo kokių faktorių priklauso žaidimo kūrėjų nuosprendis publikuoti tavo darbą. Drąsiai galėčiau šį procesą pavadinti loterija. Žinoma, egzistuoja tam tikros sąlygos. Pavyzdžiui, „skin‘as“ turi atitikti žaidimo stilių, atrodyti patrauklus, tačiau, nors patys žaidimo kūrėjai sako, kad kiti žaidėjai gali balsuoti už įkeltus „skin‘us“, tie balsai nieko nelemia, nesvarbu, ar turi 15% teigiamų balsų, ar 90%, ir vienas, ir kitas variantas gali papulti į žaidimą, jeigu žaidimo kūrėjams reikia būtent tokio „skin‘o“. Taip pat svarbu yra būti originaliam. Idėjos turi būti naujos, dar iki šiol nematytos. Pavyzdžiui, spalvų pasirinkimas ginklui ar dizaino elementai, kokių dar nėra žaidime gali patraukti vertintojų dėmesį.

  • Turint omeny, kad tai neįprastas karjeros kelias, kaip Tavo artimieji vertina Tavo darbą?
  • Pradžioje tėvai į visa tai žiūrėjo skeptiškai, jie netikėjo, kad iš tokio dalyko galima kažkiek užsidirbti. Tuo metu teko dirbti kituose darbuose tik todėl, kad reikėjo vaizduoti esą kažko rimto sieki gyvenime. Kai 2016 m. priėmė pirmą mano kurtą „skin‘ą“, žaidimui pavadintu „Unturned“ ir į banko sąskaitą „įkrito“ pirmi pinigai, tada tėvai pradėjo palaikyti labiau, nes suprato, kad tai nėra kokia nors apgaulė.

    "Twitter" nuotr./Desert Eagle "Trigger disciple" "skin" priimtas į "Snakebite" kolekciją
    "Twitter" nuotr./Desert Eagle "Trigger disciple" "skin" priimtas į "Snakebite" kolekciją

  • Kaip vertintum tokios veiklos potencialą tapti karjera? Ar ji gali apsiriboti tik ties laisvalaikio užsiėmimo sritimi, ar ji realistiškai gali tapti kasdieniu darbu?
  • Kadangi, kaip ir minėjau anksčiau, „skin‘o“ atrinkimas į žaidimą yra gryna loterija, karjera šios veiklos tikrai nepavadinčiau. Visą laiką privalai turėti „planą B“. Niekada nežinai, kada ši veikla sustos – galbūt kada nors išleis naują žaidimo versiją ir neperkels sukurtų „skin‘ų“. Dėl šios priežasties bučiau labiau linkęs šią veiklą vadinti laisvalaikio užsiėmimu ir noru prisidėti prie žaidimo plėtros.

  • Gal galėtumei pasidalinti savo ateities vizijomis? Kokių projektų būtų galima tikėtis iš Tavęs netolimajame laikotarpyje?
  • Prieš kelias dienas įkėliau paskutinius „skin‘us“ „Dreams & Nightmares“ konkursui, todėl šiuo metu noriu pailsėti, nes tikrai buvo įtempti keli mėnesiai ir nenustojamas darbas ties „skin‘ais“. Po kelių savaičių vėl pradėsiu dirbti. Su drauge planuojame pratęsti „Black Lotus“ kolekciją. Vis dar noriu sukurti „Trigger Discipline“ „skin‘us“ visiems žaidimo ginklams, bet tam prireiks daugiau laiko, ir, žinoma, reikės realizuoti kai kurias naujas idėjas „skin‘ams“.
    "Twitter" nuotr./Moonfighter projektas "Dreams & Nightmares" konkursui
    "Twitter" nuotr./Moonfighter projektas "Dreams & Nightmares" konkursui

Moonfighter darbo procesą ir kūrinius galite sekti jo Twitter paskyroje @moonfighterWS, o jo paviešintus „skin‘us“ rasite paspaudę šią nuorodą.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

SEB verslo augimo programa

01:21:02

Video

01:12
15:32
08:09

15min metų knygų rinkimai

Ar žinai?

Esports namai

URBAN˙/

Tik prenumeratoriams

Sveikata