Dabar populiaru
Publikuota: 2020 vasario 6d. 18:24

Didėjantys lenktynių žaidimų priziniai fondai: naujame eNASCAR sezone žaidėjai kausis dėl 300 tūkst. dolerių

eNASCAR 2020
eNASCAR 2020

NASCAR organizacija ir „iRacing“ pranešė, kad vasario 11 prasidėsiantis jau vienuoliktas kompiuterinių lenktynių čempionatas turės naują rėmėją – milžiną, padidėjusį prizinį fondą bei sugrįš į nacionalinę JAV televiziją.

Prie eNASCAR rėmėjų šį sezoną prisijungs gaiviųjų gėrimų milžinė „Coca-Cola“, turinti turtingą istoriją tradiciniame NASCAR čempionate.

„Į viršų šovusi žiūrovų statistika ir eNASCAR platformos augimas yra nuostabių žaidėjų, kiekvieną savaitę dovanojusių įspūdingas lenktynes, pasekmė, – teigė NASCAR viceprezidentas Timas Clarkas. – Su puikiu pagreičiu pasitinkame ir naują sezoną, kuriame, naujų rėmėjų pagalba, tikėsimės pritraukti naują lenktynių mylėtojų kartą.“

Po sėkmingo debiuto praeitą sezoną, eNASCAR atkrintamosios ir šiemet bus transliuojamos NBCSN kanale.

Negana to, šiame sezone lenktyninkai kovos ir dėl didesnio prizinio fondo – sezono metu žaidėjai išsidalins 300 tūkst. dolerių. Tai yra ženkliai daugiau už praėjusio sezono „F-1 Esports Series“ prizinį fondą, kurį sudarė 200 tūkst. dolerių. Tiesa, naujajame „Formulės 1“ esporto sezone prizinis fondas išaugo net iki 500 tūkst.

Palyginus su praeitu sezonu, eNASCAR prizinis fondas padidėjo tris kartus. Šį sezoną nugalėtojo titulą iškovosiančiam žaidėjui atiteks 100 tūkst. dolerių.

Iš viso eNASCAR dalyvaus 40 žaidėjų iš 20 komandų.

Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Sergu atsakingai

Sergu atsakingai
Sergu atsakingai

Esports namai

URBAN˙/

Maistas