Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Užtikrintai pirmavusi „15min – General Financing“ komanda iš lenktynių pasitraukė dėl variklio gedimo

Liepos 21-ąją Palangoje startavusiose 1000 km lenktynėse į lyderės poziciją išsiveržusiai „15min – General Financing“ komandai nebuvo lemta nugalėti: 93-iajame lenktynių rate sugedo automobilio variklis. Gedimas komandą nemaloniai nustebino – trūko variklio skriemulys, todėl nustojo veikti vandens pompa. Tai sutrikdė „Porsche 911 GT3 Cup“ variklio aušinimą. Perkaitus varikliui, lenktynių lyderiai buvo priversti pasitraukti iš varžybų.
„15min - General Financing“ automobilis
„15min - General Financing“ automobilis / Tauro Tunylos/„TaT Designs“ nuotr.

Lenktynių Palangoje startas komandai pasisekė puikiai – pilotas Nemunas Dagilis startavo geriau nei kvalifikacijos nugalėtojas Ramūnas Čapkauskas su „Aquila“ prototipu, tačiau galingesnis varžovo automobilis sutrukdė pasinaudoti atsiradusia proga išsiveržti į priekį.

Kurį laiką vyravo graži kova, kurios metu N.Dagilis  bandė vytis R.Čapkauską ir tuo pat metu gynėsi nuo trečiojoje pozicijoje važiavusio „Mugen Honda Ligier JS49“ prototipo atakų. Deja, netrukus nesėkmė ištiko R.Čapkauską – jo automobilyje tuo pat metu sumažėjo degalų slėgis ir perkaito stabdžiai. Dėl to vieni pagrindinių pretendentų į pergalę buvo priversti ilgam laikui sustoti techninio aptarnavimo zonoje. Lenktynių lyderiu tapo Nemuno Dagilio vairuojamas „15min – General Financing“ komandos „Porsche 911 GT3 Cup“.

Pagal 1000 km lenktynių taisykles lenktynininkai privalo keistis ne vėliau kaip po 1 valandos ir 10 minučių važiavimo. Antrasis prie vairo sėdo – Benediktas Vanagas. Lenktynininkas prieš tai vykusių treniruočių metu jau buvo spėjęs susipažinti su automobiliu, todėl važiavo greitai ir konkurencingai. Lyderiu trumpam tapo „BMW Silhouette“ vairavęs svečių iš Belgijos ekipažas, bet šiems sustojus privalomajam keitimui, lenktynių lyderio poziciją komandai sugrąžino B.Vanagas.

Pastarąjį pakeitus Nerijui Dagiliui, pasirodė, kad pavyks padidinti persvarą. Tačiau net neįpusėjus lenktynėms viskas apsivertė aukštyn kojomis: netikėtai trūko „Porsche 911 GT3 Cup“ skriemulys ir pradėjo kaisti variklis. B.Vanagą pakeitęs Nerijus Dagilis nuvairavo automobilį iki techninio aptarnavimo zonos, kurioje jį prižiūrintys vokiečių technikai iš „SPS Performance“ konstatavo, kad tęsti lenktynių neįmanoma.

Pasirodymą baigusi komanda dėmesį sukoncentravo į kitą „Porsche“ lenktynininkų trejetą, su kuriais šiemet dalyvavo 1000 km lenktynėse. Tai „Oktanas Racing“ atstovavę svečiai iš Pietų Afrikos Respublikos: Sunas Moodley, Andrew Culbertas ir Manoghas Maharajus. Stabiliai, užtikrintai ir be didesnių techninių nesklandumų važiavę lenktynininkai artėjo prie „RESpublika by JR Motorsport“ komandos „BMW Silhouette“, kol galiausiai, po varžovų klaidos, juos aplenkė.

M.Maharajui demonstruojant puikius trasos įveikimo laikus, lenktynininkai iš PAR susikrovė kelių ratų persvarą. Tačiau fortūna iškrėtė pokštą ir lenktynių lyderiams. Likus vos dviem kilometrams iki finišo „Porsche“ baigėsi degalai. Tuo metu automobilį vairavęs A.Culbertas apdairiai sustojo prie degalų prisipylimo zonos, o atskubėjęs teisėjų automobilis nutempė jį iki šalia buvusios degalinės.

Kai „Porsche“ pagaliau pajudėjo finišo link, visų akys nukrypo į priešpaskutiniojo rato lenktynių rezultatus – finišo drama pasiekė kulminaciją. Kirtęs finišo liniją, A.Culbertas, atrodo, ne iš karto patikėjo nugalėjęs, tačiau jau visai netrukus komanda šventė pergalę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius