Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 05 /19:19

2012 m. Europos metų automobilio rinkimų nugalėtojai – broliai dvyniai „Opel Ampera“ ir „Chevrolet Volt“

Europos metų automobilio rinkimų komisija priėmė savo verdiktą. 2012 m. nugalėtoju išrinktas ne vienas, o du automobiliai. Tai elektra varomi broliai dvyniai „Opel Ampera“ ir „Chevrolet Volt“.
Europos metų automobilio 2012 rinkimų akimirka
„Opel Ampera“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

„Opel Ampera“ – tai inovatyvus hibridinis automobilis. Jo vidaus degimo variklis ratų nesuka, o tik gamina elektrą automobilio elektros varikliui. Šis sprendimas leido pagaminti automobilį, kuris mieste juda varomas elektros energija, o akumuliatoriams ištuštėjus – įjungia ir benzininį variklį.

AFP/Scanpix nuotr./Chevrolet atstovas su trofėjumi rankose
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Chevrolet“ atstovas su trofėjumi rankose

Apdovanojimą atsiėmusiems „Opel“ ir „Chevrolet“ atstovams rinkimų komisijos pirmininkas pasiūlė trofėjų pasidalinti gražiuoju. Tiesa sakant, šis apdovanojimas atitenka po krizės puikų atsigavimą rodančiai „General Motors“ kompanijai.

Mūsų žurnalistas Ramūnas Fetingis jau yra išbandęs šį automobilį. Jo įspūdžius saitykite straipsnyje „Viešnia iš ateities“.

„Visų pirma, dėkojame komisijai. Mes konkuravome su labai gerais automobiliais. Nesitikėjome nugalėti, todėl labai džiaugiamės šiuo apdovanojimu“, – džiaugėsi „Opel“ atstovė.

GAZAS.LT skaitytojai komisijos balsavimą galėjo stebėti tiesiogiai. Nuo pat balsavimo pradžios į priekį išsiveržė su automobiliai – tai „Opel Ampera“ ir „Volkswagen Up!“. Vokiškas kompaktiškas hečbekas lyderiavo iki savo balsą skyrė gausi Prancūzijos žurnalistų delegacija. Tuomet į priekį išsiveržęs „Ampera“ išlaikė pozicijas iki pabaigos. „Ampera“ surinko 330 komisijos balsų.

AFP/Scanpix nuotr./Chevrolet atstovas su trofėjumi rankose
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Chevrolet“ atstovas su trofėjumi rankose

Antroje rinkimų vietoje liko „Volkswagen“ mažiausias modelis – „Up!“. Šis automobilis iš rinkimų komisijos narių sulaukė labai kraštutinių vertinimų. Vieni jam skyrė bene daugiausiai balų, kiti – balų beveik neskyrė. Viso jis surinko 281 taškus.

Trečioje vietoje liko „Ford Focus“ (256 taškai), ketvirtas – kompaktinis prabangus miesto visureigis „Range Rover Evoque“ (186 taškai), penktas – itališkas mažylis „Fiat Panda“ (156 taškai), šeštas – didžiausias ir prabangiausias DS serijos „Citroen DS5“ modelis (144 taškai).

Paskutinis tarp septynių finalininkų liko trečios kartos „Toyota Yaris“, surinkęs 122 komisijos skirtus taškus.

Tai jau antri metai paeiliui, kai Europos geriausio karūna atitenka ekologiškam automobiliui. Praėjusiais metais nugalėtoju buvo paskelbtas visiškai elektrinis „Nissan Leaf“.

Įdomumo dėlei, priminsime pastarųjų 10 metų rinkimų nugalėtojus.

2011 m. „Nissan Leaf“
2010 m. „Volkswagen Polo“
2009 m. „Opel Insignia“
2008 m. „Fiat 500“
2007 m. „Ford S-Max“
2006 m. „Renault Clio“
2005 m. „Toyota Prius“
2004 m. „Fiat Panda“
2003 m. „Renault Megane“
2002 m. „Peugeot 307“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius