-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Netrukus pasirodys vienas laukiamiausių „Bentley“ modelių

Gaminamų automobilių gamą plečiantis „Bentley Motors“ 2019 metais pardavimus augino 5 proc. Per praėjusius metus prabangus britų prekės ženklas iš viso pardavė 11 006 automobilius. Tai jau septinti metai iš eilės, kai „Bentley Motors“ parduoda daugiau nei 10 tūkstančių automobilių per metus, rašoma pranešime.
„Bentley“
„Bentley“ / Gamintojų nuotr.

Pernai, kai bendrovė šventė savo šimtmetį, Šiaurės ir Pietų Amerika tapo pagrindiniu „Bentley“ pardavimų regionu, tačiau žemyninė Europa bei Didžioji Britanija taip pat išlieka reikšmingomis rinkomis. Bendrovės sėkmę lėmė ne tik naujų unikalių modelių pristatymas, bet ir išaugęs kitų populiarių modelių, tokių kaip „Continental GT W12“ ir „Bentayga V8“ populiarumas.

„Continental GT“ paklausa išaugo pristačius didesnio pajėgumo V8 variklį kupė ir kabrioleto modeliams. Lyderiaujančio „Bentayga“ modelio paklausą augino ir pristatyta jo hibridinė versija, žyminti pirmąjį „Bentley“ žingsnį elektromobilių rinkoje.

Gamintojų nuotr./„Bentley“
Gamintojų nuotr./„Bentley“

Pasaulinio pripažinimo pelniusio „Grand Tourer“ modelis „Bentley Continental GT“ tapo perkamiausiu britų prekės ženklo automobiliu 2019 m. – jo pardavimai išaugo net 54 proc. „Bentayga“ pardavimai išaugo 18 proc.

Pasak „Bentley Motors“ pirmininko ir generalinio direktoriaus Adriano Hallmarko, 2019-ieji buvo išskirtiniai metai „Bentley“ dėl daugelio priežasčių. „Mūsų pardavimai viršijo 11 tūkst. automobilių jau ketvirtąjį kartą per 100 metų istoriją. Tai yra septinti metai iš eilės, kai bendrovė pardavė daugiau nei 10 tūkst. vienetų.

Šį rezultatą lėmė didelė paklausa visuose regionuose, sėkmingas kabrioleto „Continental GT“ pristatymas rinkoje. Šie rezultatai užtikrina „Bentley“ pelningumą, demonstruoja sėkmingą pokyčių įgyvendinimą ir skelbia žinią apie „Bentley“ potencialą 2020 metams ir visam ateinančiam šimtmečiui,“ – teigė „Bentley“ generalinis direktorius.

Metus bendrovė baigė rekordiškai – dirbdama su 238 mažmenininkais 68 rinkose.

Gamintojų nuotr./„Bentley“
Gamintojų nuotr./„Bentley“

Šiaurės ir Pietų Amerikos regione parduota 2 913 automobilių – 30 proc. daugiau nei 2018 m. Šis regionas tapo didžiausia „Bentley“ rinka, o tam daugiausia įtakos turėjo rekordiniai naujojo „Continental GT“ – prabangaus „Grand Tourer“ modelio pardavimai. Europoje klientams buvo pristatyta 2 670 automobilių, 5 proc. daugiau nei 2018 m. – tai ketvirtadalis visų pasaulinių pardavimų. Vietinė „Bentley“ rinka Didžiojoje Britanijoje ir toliau rodė puikius rezultatus – 1 492 parduoti automobiliai – dešimtadaliu daugiau nei praėjusiais metais.

2019 m. „Bentley“ pristatė 852 automobilius į Viduriniuosius Rytus. Kinijoje buvo parduoti 1 940 automobiliai. Japonijoje ir Korėjoje „Bentley“ iš viso pardavė 651 automobilį. Azijos ir Ramiojo Vandenyno regione parduoti 488 automobiliai.

„Bentley“ antrasis šimtmetis pažymėtas naujojo „Flying Spur“ pristatymu rinkai, tad 2020-ieji turėtų būti dar vieni puikūs metai tiek pačiam prekės ženklui, tiek jo gerbėjams. Naujasis prabangus keturių durų „Gran Touring“ sedanas „Flying Spur“ pirmiesiems klientams bus pristatytas šių metų pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius