-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Amerikiečiai menkai domisi elektromobiliais, sako „Subaru“ vadovas

Japonijos automobilių gamintoja „Subaru“ nemato didelės elektrinių arba hibridinių transporto priemonių paklausos Jungtinėse Valstijose, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, cituojantis bendrovės vadovą Tomomi Nakamura.
„Subaru“
„Subaru“ / „Scanpix“/AP nuotr.

„Vienintelius elektromobilius, kurie gerai parduodami, gamina „Tesla“, – pareiškė jis žurnalistams.

Jungtinių Valstijų rinkai tenka du trečdaliai „Subaru“ pardavimų pasaulyje, rašo „The Wall Street Journal“.

2018 metais bendrovė Jungtinėse Valstijose pristatė hibridinę modelio „Crosstrek“ versiją, tačiau tais metais per mėnesį jai šioje rinkoje pavykdavo parduoti tik po vidutiniškai 300 šio modelio automobilių.

Padėtis šiame JAV rinkos segmente yra „išties sudėtinga“, pripažino T. Nakamura.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius