Pirmojoje vietoje 2010 metais pagal pasaulinius naujų automobilių pardavimus buvo „Toyota Motor“ korporacija su 8.42 mln. parduotų mašinų, antroje – „General Motors“ (8.39 mln., trečioje – „Renault–Nissan“ (7.28 mln.), o ketvirtoje – „VW Group“ (7.14 mln.).
Tačiau jungtinis prancūzų ir japonų koncernas skaičiavo ne tik jiems priklausančių „Nissan“, „Renault“, „Dacia“ bei „Samsung Motors“ pardavimus. Jie pridėjo ir Rusijos gamintoją „AvtoVAZ“, kurio akcijų koncernas turi tik 25 proc.
„Renault–Nissan“ taip pat neturi savo atstovų rusų koncerno valdyboje, o tai reiškia, kad jie negali pridėti VAZ pardavimų skaičiuodami bendruosius.
Didžiausio rusų automobilių gamintojo naujas mašinas praėjusiais metais įsigijo 570 014 žmonių. Atmetus šį skaičių, „Renault–Nissan“ metiniai pardavimai siektų 6.7 mln. vnt., kas nustumtų juos į ketvirtąją vietą, o vokiečius „VW Group“ kilstelėtų į trečią.
Kad ir kaip bebūtų, „Renault–Nissan“ koncernas net ir neskaičiuojant rusų gamintojo praėjusiais metais patyrė didžiausią pardavimų šuolį tarp didžiųjų gamintojų – 18 proc. VW pardavimai padidėjo 14 proc., GM – 12 proc., „Toyota“ – 7 proc.