Iki to laiko automobilių žurnalistai iš visos Europos bandys šias mašinas ir vertins jas pagal tam tikras taisykles: kiekvienas komisijos narys turės teisę 25 balus paskirstyti bent penkiems skirtingiems automobiliams.
2013-ųjų Europos metų automobiliu išrinktas septintosios kartos „Volkswagen Golf“ šių metų konkurse nedalyvaus – čia priimami tik visiškai nauji, nuo šių metų gaminami modeliai. Renginio organizatoriai paskelbė, kad kiekvienas iš dalyvaujančių automobilių turi būti parduodamas bent 5 tūkst. vienetų per metus tiražu.
2014-ųjų Europos metų automobilio rinkimų finalas įvyks kitų metų kovo mėnesį – tarptautinėje Ženevos parodoje. Geriausias iš septynių finalistų bus paskelbtas parodos metu.
30 kandidatų į Europos metų automobilio titulą:
- BMW 4 serija
- BMW i3
- BMW X5
- „Citroen C4 Picasso“
- „Ford EcoSport“
- „Ford Kuga“
- „Hyundai i10“
- „Jaguar F-type“
- „KIA Carens“
- „Land Rover Range Rover Sport“
- „Lexus IS“
- „Maserati Ghibli“
- „Mazda 3“
- „Mercedes-Benz“ S klasė
- „Mitsubishi Space Star“
- „Nissan Note“
- „Opel Cascada“
- „Peugeot 2008“
- „Peugeot 308“
- „Porsche Cayman“
- „Renault Captur“
- „Renault Zoe“
- „SEAT Leon“
- „Subaru Forester“
- „Suzuki SX4“
- „Škoda Octavia“
- „Tesla Model S“
- „Toyota Auris“
- „Toyota Corolla“
- „Toyota RAV4“
Kuris automobilis, jūsų nuomone, yra realiausias pretendentas į 2014-ųjų Europos metų automobilio titulą?