Po ilgos pertraukos augimas fiksuotas visose pasaulio rinkose. Skyrėsi tik jo mąstai – nuo kuklaus ūgtelėjimo ekonominio sunkmečio nualintose šalyse iki net triženklių procentų augančiuose regionuose.
Krizės padarinių tebekamuojamų rinkų sąrašuose ilgai buvusi Turkija ir Pietų Europos regionas vasarį baigė įspūdingu šuoliu. Turkijoje parduota 1105 vnt. (+29 proc.), Ispanijoje - 4149 vnt. (+1,6 proc.), o Italijoje 4202 vnt. (+16 proc.).
Vokietijoje parduota 21806 vnt. (+10,1 proc.), Didžiojoje Britanijoje - 4820 vnt. (+8.3 proc.).
Iš Amerikos žemyno rinkų ypač išsiskyrė Brazilija, kur sulaukta tikro „Audi“ automobilių bumo. Brazilijoje vasarį mėnesį parduota 1115 vnt. (+260,8 proc.), t.y., beveik 3 kartus daugiau, nei pernykštį vasarį. JAV vasario mėnesį parduota 10881 naujas „Audi“ automobilis arba beveik tiek pat, kaip ir pernai tuo pačiu metu.
Vasarį „Audi“ automobiliai tapo netikėtu atradimu ir Japonijos bei Pietų Korėjos rinkose. Japonijoje parduota 2731 vnt. (+19.3 proc.), o Pietų Korėjoje - 2187 vnt. (42,3 proc.).
Kinijoje, kur vasario mėnesį parduoti 32358 nauji „Audi“ automobiliai, pardavimai ūgtelėjo 6,9 proc..