2011 m. sausį Lietuvos rinkoje pirmavo „Nissan“ (129 vnt.), antrąją vietą užėmė „Toyota“ (108 vnt.), o trečioje liko „Volkswagen“ (106 vnt.). Latvijos rinkoje praeitą mėnesį dominavo „Volkswagen“ (184 vnt.), gerokai aplenkęs „Renault“ (98 vnt.) ir „Toyota“ (88 vnt.). Estijoje į priekį smarkiai išsiveržė „Peugeot“ (287 vnt.), antroje vietoje liko „Toyota“ (144 vnt.), o trečiąją užėmė „Renault“ (141 vnt.).
2011 m. sausį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai Lietuvoje buvo „Nissan Qashqai“ (86 vnt.), „Toyota Avensis“ (37 vnt.) ir „Subaru Outback“ (34 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) užtikrintai pirmavo „Renault Master“ (19 vnt.). Latvijos asmeninių automobilių rinkoje pirmavo „Volkswagen Golf/Plus“ (56 vnt.), „Volkswagen Tiguan“ (47 vnt.) ir „Renault Scenic“ (39 vnt.), tuo tarpu lengvųjų komercinių modelių kategorijoje visus pralenkė „Toyota Hilux“ (15 vnt.). Estijoje tarp asmeninių automobilių pirmavo „Peugeot 308“ (106 vnt.), aplenkęs „Peugeot Partner“ (73 vnt.) ir „Renault Megane“ (66 vnt.), o populiariausiu lengvuoju komerciniu modeliu tapo „Toyota Hilux“ (38 vnt.).
Visose trijose šalyse augimą labiausiai sąlygojo vis labiau atsigaunanti paklausa, o taip pat itin maža palyginamoji bazė. Tačiau, kaip ir praeitais metais, rinkos dydį ir lyderių rikiuotę veikia ir naujų automobilių reeksportas.
2011 m. sausį Baltijos šalyse iš viso įregistruotas 3261 naujas lengvasis automobilis, t.y. dvigubai daugiau (+105%) nei 2010 m. sausio mėnesį (1594 vnt.).
Bendroje Baltijos šalių rinkoje pirmavo „Peugeot“ (386 vnt.), antroje vietoje liko „Volkswagen“ (368 vnt.), o trečiąją užėmė „Toyota“ (340 vnt.). Populiariausi asmeninės paskirties modeliai Baltijos šalyse buvo „Nissan Qashqai“ (150 vnt.), „Peugeot 308“ (124 vnt.) ir „Renault Megane“ (123 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių pirmavo „Toyota Hilux“ (68 vnt.).
2011 m. sausį Lietuvai teko 29% bendros Baltijos šalių naujų automobilių rinkos, Latvijos dalis sudarė 25%, o Estija užėmė net 46%.