-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo tikra prabanga

Bavarų BMW stendas Ženevos automobilių parodoje nėra kuklus – didžiausiom žvaigždėm parodoje tapo du koncepciniai automobiliai, atrodytų, esantys per plauką nuo serijinės gamybos. Ne vieno susižavėjimo atodūsio sulaukė „BMW M8 Gran Coupe“, o praktiškesni įdėmiai nagrinėjosi X7 – būsimo didžiausio BMW gamos visureigio – linijas.
BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo prabanga
BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo prabanga / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Įspūdingo atspalvio kupė pavadinime esanti M raidė, sako bavarai, reiškia žodį „More“ (angl. daugiau).

Prabanga pagal BMW

„Daugiau dinamikos, daugiau prabangos, daugiau visko. Tai naujas prabangos suvokimas“, – komentuoja BMW.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo prabanga
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo prabanga

Ir jų žodžiai akivaizdžiai matyti žvelgiant į automobilį. Ilgas kapotas, ilga ratų bazė, aštrių formų priekinė dalis ir agresyvi, plati galinė, kurią puošia du dvigubi išmetimo sistemos antgaliai ir riestas galinis aptakas. Tiesa, žvilgtelėti į automobilio vidų sudėtinga: BMW nuo smalsuolių saugosi nepermatomais langais, pro kuriuos kažką įžiūrėti sunku.

Ar automobilis kada nors virs serijiniu modeliu, sunku pasakyti, tačiau aišku viena – M8 atspindi, kaip ateityje atrodys M serijos modeliai.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo prabanga
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo prabanga

Pasirinkimas didelėms šeimoms

Iš tinklo įkraunamas hibridinis BMW X7 – Europoje naujokas, tačiau pirmieji, ne masinės laidos, modeliai dienos šviesą išvydo JAV esančioje BMW gamykloje. Tiesa, tai nebūtinai reiškia, kad visi didieji visureigiai, kai prasidės jų masinė gamyba, atkeliaus būtent iš ten. Teigiama, kad septynviečio X7 gamybai tiks tos pačios gamybos linijos, kur dabar gaminami X5 ir X6 modeliai.

Automobilis turi itin išraiškingą priekinę dalį, kurios esminis akcentas – milžiniškos radiatoriaus grotelės ir „piktumo“ suteikiantys siauri priekiniai žibintai, kuriems panaudota BMW turima lazerinių šviesų technologija. Kitokia nei įprasta ir galinė dalis. Čia – siauri LED šviesos diodų žibintai, tarpusavyje jungiami horizontalios juostos.

VIDEO: BMW Ženevoje pademonstravo, kaip atrodo prabanga

Interjeras palieka dar didesnį įspūdį nei automobilio išvaizda. Grindis dengia minkšti kilimai, apdailai panaudota minkšta oda. Sėdintiems gale – ant priekinių sėdynių atlošų sukabinti milžiniški ekranai, o priekyje akį traukia neįprastos formos – į vidų įgaubtas – automobilio vairas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius