Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Dėl prastų pardavimų naujos kartos CR-Z bei „Insight“ modelių „Honda“ Europai nebesiūlys

Honda CR-Z
Gamintojo nuotr. / Honda CR-Z
Šaltinis: 15min
0
A A

2010 metais pristatytas „Honda CR-Z“ buvo tai, ko šios markės gerbėjai laukė ilgą laiką. Visiems atrodė, kad prisikėlė legendinis CR-X, tačiau iškart po debiuto europiečiai liko nesupratę šio, anot „Honda“, „sportiško hibridinio automobilio“.

122 AG hibridinių agregatų pajėgumas šiam sąlyginai sunkiam automobiliui suteikė kiek nuobodoką charakterį. Beveik tiek pat galios turėjo baziniai antros kartos CR-X modeliai, tačiau jų svoris buvo žymiai mažesnis.

„Honda“ tikėjosi pardavimų „bumo“ tada, kai pareiškė, jog CR-Z yra pirmasis serijinis hibridinis automobilis su mechanine transmisija. Tačiau net ir padidinus variklių galią 2012 metais CR-Z modeliai vis tiek liko stovėti pardavimų salonuose.

Andriaus Lauciaus nuotr./„Honda Insight“
Andriaus Lauciaus nuotr./„Honda Insight“

Iki 100 km/val. šie hibridai įsibėgėja per 9,1 sekundės, o vidutinės degalų sąnaudos siekia 5 litrus šimtui kilometrų. Tai – ne tokios dinaminės savybės, kokias norėtų matyti CR-X modeliams sentimentus turintys vairuotojai.

Negana to, „Insight“ hibridiniai modeliai taip pat nepaliko įspūdžio europiečiams. „Honda“ kompanijai niekaip nepavyko pasivyti segmento lyderio, „Toyota Prius“ automobilio, kuris buvo (ir yra) šiek tiek ekonomiškesnis ir gerokai populiaresnis už „Insight“.

Japonai europiečiams paliks tik hibridinį „Jazz“, tačiau ne už kalnų ir hibridinio superautomobilio NSX pasirodymas. „Honda CR-Z“ bei „Insight“ modelių pašalinimą iš Europos rinkos gamintojas argumentuoja tik prastais pardavimais.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas