-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Elonas Muskas žada ištaisyti „Tesla Model 3“ stabdymo klaidą: ar jis galės konkuruoti su BMW M3?

15min jau rašė apie „Consumer Reports“ tyrimą, kuris rodo, kad „Tesla Model 3“, nepaisant greitesnio įsibėgėjimo iki 100 km/val., negalėtų konkuruoti su BMW M3. Dėl prastų stabdžių.
„Tesla Model 3“
„Tesla Model 3“ / Tesla iliustr.

Tyrimo rezultatai kiek nustebino: „Tesla Model 3“ stabdymo kelias yra ilgesnis už „Ford F-150“ pikapo. Jis toks ilgas, kad automobilis gali būti pagrįstai laikomas pavojingu, ir žurnalas negalėjo jo rekomenduoti. „Tesla“ iš pradžių neigė bandymų rezultatus, tačiau dabar juos pripažįsta, o Elonas Muskas pažadėjo padėtį ištaisyti per kelias ateinančias dienas. Gresia automobilių atšaukimas?

TAIP PAT SKAITYKITE: „Consumer Reports“ bandymas atskleidė didžiausią „Tesla Model 3“ problemą

„Tesla“ anksčiau skelbė, kad 97 km/h greičiu važiuojantis „Model 3“ sustoja maždaug 40 metrų ilgio atkarpoje. Tai nėra labai puikus rezultatas, tačiau jis nėra ir blogas. Tačiau „Consumer Reports“ bandymai parodė kitokią tiesą – „Model 3“ vidutiniškai prireikė 46,3 metrų, kad visiškai sustotų. Tai – labai prastas rezultatas tokio dydžio ir svorio automobiliui. Tiesą sakant, toks prastas, kad automobilis gali būti laikomas pavojingu, o žurnalas nesiryžo rekomenduoti jo pirkti.

„Tesla“ iš pradžių neigė šių bandymų rezultatus ir kaltino ką tik galėjo – orą, vairuotojus, bandymų kelio paviršių. Tačiau vėliau teko pripažinti, kad „Model 3“ stabdymo sistema nėra tobula. Ką tai reiškia?

Įprastai tai reikštų, kad automobiliai bus atšaukiami ir jų savininkai turės pristatyti juos į atstovybes, kur jie bus taisomi. Tai reikštų garsias antraštes žiniasklaidoje ir dar didesnį „Tesla“ akcijų vertės smukimą. Tai turbūt taip pat reikštų papildomus prakaito lašus ant E.Musko kaktos.

Naujas stabdžių remonto būdas?

Tačiau nieko panašaus nenutiks – trūkumas bus ištaisytas atnaujinant programinę įrangą. Kitaip tariant, vieną rytą į savo automobilį atsisėdę „Model 3“ vairuotojai pastebės, kad jis turi geresnius stabdžius. 21 amžius.

Muskas teigia, kad kompanija nenusiramins, kol „Model 3“ stabdymo kelias nebus trumpesnis nei kitų panašių automobilių. Jau po kelių dienų trūkumas bus pataisytas ir, reikia numanyti, žurnalistai užguls atstovybių telefonus, bandydami užsakyti bandomąjį važiavimą. „Model 3“ vardas vėl figūruos antraštėse ir testuose ir šįkart teigiamame kontekste.

Beje, „Consumer Reports“ nebuvo vienintelis leidinys, atlikęs tokius bandymus. „Car and Driver“ kiek anksčiau skelbė, kad „Model 3“ stabdymo kelias yra trumpiausias klasėje. Tačiau kartu buvo aiškinama, kad bandymas atliktas 6 kartus ir skirtumai tarp rezultatų buvo didžiuliai. Ilgiausias užfiksuotas stabdymo kelias siekė beveik 60 metrų.

Taigi panašu, kad problema kyla dėl stabdžių veikimo pastovumo, o ne fizinių jų savybių. Tai net nesusiję su jų temperatūra – bandymai atlikti ir stabdžiams visiškai atvėsus, ir jiems esant visai šiltiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius