Po šio sandorio šiek tiek pasikeitė JAV kompanijos šeimininkų indėliai. Nuo šiol didžiausias „Chrysler“ investuotojas „United Auto Workers“ kontroliuos 63,5 proc., JAV vyriausybė 9,2 proc., Kanados vyriausybė 2,3 proc., o likusius 25 proc., kaip ir minėjome, valdys „Fiat“.
Šiaip sau paimti ir nusipirkti tokios didelės kompanijos akcijų yra, sakykime, neįmanomą. Šiam sandoriui leidimą turėjo duoti ne tik „Chrysler“ vadovų taryba, bet ir JAV kontroliuojančios organizacijos.
„Fiat“ taip pat gavo leidimą padidinti akcijų kiekį dar penkiais procentais, su sąlyga, kad pagerins pardavimus už Šiaurės Amerikos ribų. Ir dar penkis procentus, jei padės sukurti ir pagaminti mažiau nei 5,8 litro šimtui kilometrų suvartojantį automobilį. Keisti reikalavimai, tačiau atlygis juos įvykdžius yra pakankamai didelis.
Plano „maksimum“ atveju „Fiat“ galės kontroliuoti 35 proc. vienos didžiausių JAV kompanijų „Chrysler“ akcijų.