Buvusiam lyderiui, „Toyota“ koncernui visas kortas stipriai sumaišė smarkus žemės drebėjimas ir cunamis Japonijoje. Taigi palyginimui galime pateikti šiek tiek faktų: iki birželio 30-osios (t. y. per pirmąjį šių metų pusmetį) „General Motors“ pardavimai siekė 4,536 mln. automobilių, tuo tarpu „Volkswagen“ pakilo su 4,13 mln. rezultatu, o „Toyota“ pardavimai nukrito iki 4,13 mln. modelių per pusmetį.
Teigiama, kad kovo mėnesį ramybę sudrumstęs žemės drebėjimas japonų kompanijos automobilių pardavimus sumažino net 23 procentais, o tai šioje srityje reiškia labai daug.
Tačiau „Toyota“ nenuleidžia rankų ir kuria agresyvius reabilitacijos planus rugsėjo mėnesiui. Vis tik manoma, kad iki šių metų pabaigos į priekį išsiverš „Volkswagen“.
Specialistai teigia, kad dėl tokio paprasto dalyko kaip transportavimo logistika, „Toyota“ nukenčia labiausiai, nes didžiausios šio koncerno gamyklos yra Japonijoje, o laivai su ribotu automobilių kiekiu į kitus žemynus atplaukia ne per vieną dieną.