Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Greičiausių automobilių klubas: kaip čia atrodo 1500 AG „Bugatti Chiron“?

Ženevos automobilių parodoje prieš savaitę buvo parodytas naujasis „Bugatti“ kūrinys – „Veyron“ įpėdinis, pavadintas „Chiron“ vardu. 1500 AG išvystantis automobilis jau nesukelia tokio ažiotažo kaip jo pirmtakas, tačiau pasaulio galingųjų klube užima aukštą poziciją.
„Bugatti Chiron“
„Bugatti Chiron“ / Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr.

„Top Gear“ sumąstė palyginti galingiausius pastarųjų metų keturis ratus turinčius kūrinius: „Bugatti Chiron“, „Bugatti Veyron Super Sport“, „Ferrari LaFerrari“, „Hennessey Venom GT“, „Koenigsegg Regera“, „McLaren P1“, ir „Porsche 918“.

Buvo lyginami jų pasiekiama galia, sukimo momentas, maksimalus greitis, įsibėgėjimas bei masė. „Bugatti Chiron“ nėra pirmas matuojant arklio galias ar sukimo momentą, tačiau tačiau yra lyderis 0–100 km/val. ir 0–200 km/val. įsibėgėjimo srityse.

Galingiausią variklį turi „Koenigsegg Regera“ (1521 AG), švediškas automobilis išvysto ir didžiausią sukimo momentą (2000 Nm). Maksimalaus greičio srityje pirmauja „Hennessey Venom GT“ (433 km/val.), o įsibėgėjime nuo 0 iki 100 km/val. pirmauja „Bugatti Chiron“, „Bugatti Veyron Super Sport“ ir „Porsche 918“ (2,5 sek.). Bėgėjantis nuo 0 iki 200 km/val. nepralenkiamas „Bugatti Chiron“ (6,5 sek.). Lyginant automobilių svorius, lengviausias yra „Hennessey Venom GT“ – jis sveria 1244 kg.

Visus pagrindinius greičiausių pasaulio automobilių duomenis rasite žemiau esančiame infografike.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius