Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 kovo 3d. 09:42

„Hyundai“ pristatė „Puma“ ir „Juke“ konkurentą – mažą krosoverį „Bayon“

Antradienį „Hyundai“ pristatė visiškai naują, specialiai Europos rinkai sukurtą, krosoverį „Bayon“. Krosoveriais dažniausiai vadinami turintys didesnę prišvaisą, kiek paaukštinti, tačiau tik vienu tiltu varomi modeliai. Šis B segmento krosoveris yra naujausias ir mažiausias augančios „Hyundai“ miesto visureigių šeimos narys. Jis yra panašaus dydžio kaip „Ford Puma“ ir „Nissan Juke“.

Laikantis "Hyundai" vardų suteikimo logikos, naujasis krosoveris pavadintas „Bayon“ - nuostabaus atostogų kampelio Prancūzijos pietvakariuose, Baskų karšto Prancūzijoje sostinės Bayonne vardu. Kadangi „Bayon“ buvo sukurtas Europos rinkai, bendrovė nutarė duoti automobiliui europietišką vardą.

2020-Ieji buvo rekordiniai "Hyundai" modelių plėtros metai, nes su „Bayon“ bendrovė vos per 12 mėnesių pristatė pasaulio rinkai naujus arba atnaujintus septynis modelius. Skaičiuojant visus kėbulų tipus ir jėgos agregatų variantus jų būtų net 20.

Kėbulo dizainas

Išskirtiniu kėbulo dizainu „Bayon“ aiškiai išsiskiria iš savo konkurentų. Unikalūs dizaino sprendimai, aukštųjų technologijų elementai ir švarios linijos išskiria jį iš minios.

Plačios priekinės grotelės apačioje kuria tvirtą automobilio stotą. Naują išvaizdą ir architektūrą kuria trijų dalių pagrindinių žibintų blokas, apjungtas su oro įsiurbimo angomis. Automobilį vizualiai praplatina horizontali oro įsiurbimo angų juosta su dienos šviesos žibintais, o priekinė dugno apsauga patvirtina SUV tapatybę.

Šonu einanti priekinį ir galinį sparnus jungianti linija atrodo lyg pleišto formos. Strėlės formos galinis statramstis kuria dinamišką ir netikėtą architektūrą, kurią papildo sparnas su posparniu.

Galinio statramsčio dinamiką pabrėžia strėlės formos galiniai žibintai. Tolimiausiai išsikišusi kėbulo linija kuria plačią automobilio stovėseną. Kėbulo galą su šonu vienu potėpiu apjungia plona horizontali linija, jungianti galinius žibintus ir paryškindama automobilio plotį. Ryškų pjūvį kuriančios kampuotos linijos virš galinės arkos akcentuoja automobilio tūrį. Stiprus galas ir vizualiai prailgintas galinis langas duoda pradžią unikaliam ir išraiškingam automobilių užpakalinės dalies dizainui. Paskutiniai modernios išvaizdos akcentai – LED žibintai ir indikacinės lemputės.

„Bayon“ modeliai važinės su 15 colių plieniniais ir 16 arba 17 colių lengvo lydinio ratais.

Kėbulą galima rinktis iš devynių spalvų, įskaitant naują pristatymo rinkai žalią spalvą „Mangrove Green“. Galima rinktis ir dviejų spalvų modelį su juodos „Phantom Black“ spalvos stogu ir keliomis kėbulo spalvomis.

Modernus skaitmeninis salonas

„Bayon“ salonas neperkrautas, erdvus ir gerai apšviestas. Ypač daug dėmesio buvo skirta priekyje ir gale važiuojančių keleivių komfortui ir didesne erdve kojoms. Saloną apibrėžia gausi susiejimo įranga, įskaitant 10,25 colių skaitmeninį prietaisų skydelį ir 10,25 colių garso, vaizdo ir navigacijos sistemos ekraną arba 8 colių garso sistemos ekraną. Į 8 colių garso sistemą su ekranu belaidžiu ryšiu jungiasi Apple CarPlay ir Android Auto.

Keleiviams daug komforto suteikia LED salono apšvietimas integruotas priekinių keleivių kojų zonoje, duryse ir priekinių durų atidarymo rankenėlėse bei daiktų dėtuvėje po centrine konsole.

Naujojo „Bayon“ salone kruopščiai parinktos natūralios spalvos ir medžiagos. Neryškios spalvos ir apdaila su mažais ir subtiliais akcentais kuria ramią atmosferą. Standartinė salono spalva – „Full black“ juoda. Taip pat galima rinkis iš dviejų kitų derinių: tamsiai pilka + šviesiai pilkos arba tamsiai pilka + safari žalios spalvos apdailinės siūlės ir intarpai.

Šiame pakete yra aukščiausios klasės „Bose“ garso sistema, atkurianti išskirtinės kokybės garsą.

Naujiena - integruotas kalendorius

„Bayon“ modelyje yra atnaujintas „Hyundai Bluelink“ paketas. „Bluelink“ naujiena – integruotas kalendorius. Taigi, vairuotojas gali matyti savo Google arba Apple kalendorių automobilio informacijos ir pramogų sistemos ekrane. Jei kalendoriaus įraše yra adresas, jį galima importuoti į automobilio navigacijos sistemą.

Be to, su „Bluelink“ programėle galima surasti pastatytą automobilį, jį užrakinti ir atrakinti, taip pat patikrinti reikalingos techninės priežiūros informaciją ir sužinoti kiek bake yra degalų.

Kompaktiškas „Bayon“ su 411 litrų talpos bagažine išsiskiria didele erdve daiktams sudėti. Išmanus užtraukiamas bagažo skyriaus uždangalas taip pat yra labai patogus.

Automobilio matmenys (4 180 mm ilgis, 1 775 mm plotis ir 1 490 mm aukštis (1 500 mm su 17 colių ratais) tobulai balansuoja su automobilio kompaktiškumu ir patogumu. Atstumas tarp ašių yra 2580mm. Tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams bus patogu važiuoti, nes automobilyje yra daug erdvės kojoms: 1 072 mm priekyje ir 882 gale.

„Bayon“ su 17 colių ratais 183 mm prošvaisa yra kaip tikro visureigio – aukštesnė nei daugumos kitų B segmento automobilių.

Jėgos agregatai

„Bayon“ yra labai ekonomiškas automobilis ir konkurencingas išmetamų CO2 dujų kiekiu. Tą pasiekti leidžia Kappa šeimos varikliai. T-GDi yra efektyviai degalus naudojantis sumažintas tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi. Naujajame „Bayon“ yra unikali HYUNDAI 48V pusiau hibrido technologija.

„Bayon“ taip pat įrengta HYUNDAI CVVD (angl. Continuously Variable Valve Duration) vožtuvų valdymo technologija, kuri pagal važiavimo sąlygas reguliuoja vožtuvų atidarymo ir uždarymo trukmę. Ji optimizuoja variklio darbą ir mažina degalų sąnaudas. Dėl to sumažėja CO2 emisija ir taupomi degalai.

Galingiausias variantas yra 1,0 litro 48V ir 120 AG T-GDi variklis su 7 laipsnių pavarų dėže su dviguba sankaba (7DCT).

100 AG 1,0 litro T-GDi variklis gali būti jungiamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7DCT.

1,0 litro T-GDi su ir be 48V elektros variklio turi tris važiavimo režimus automobilio valdymui pagerinti, priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tai ekonominis (Eco), normalus (Normal) ir sportinis (Sport) režimai.

Taip pat galima rinktis 1,2 litro 84 AG MPi variklį su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže (5MT).

„Bayon“ yra pirmasis HYUNDAI SUV su sūkių suderinimo (angl. Rev Matching) funkcija, kuri būdavo tik sportiniuose HYUNDAI automobiliuose. Sūkių suderinimo funkcija sinchronizuoja variklio ir veleno sūkius, kad žemesnė pavara būtų įsijungtų sklandžiau ir sportiškiau. Ši funkcija bus modeliuose su 1,0 litro T-GDi varikliu ir 7DCT pavarų dėže ir veiks visuose važiavimo režimuose.

Naujasis HYUNDAI „Bayon“ pasirodys Lietuvoje 2021 metų vasaros pradžioje. Kainos dar nepatvirtintos.

Žiniasklaidai išplatintas pranešimas spaudai, publikuojamas be redakcijos įsikišimo rubrikoje „Pranešimai“
Temos: 1 „Hyundai“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Mėgaukis šiandien

Laimė jaustis saugiai

Video

48:28
34:49
00:43

Sodo ir daržo ekspertai

Mes turėsim kūdikį!

Esports namai

Puiki sveikata – mažiau išlaidų

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas