Vasario 5 - 11 d. vykstančiame Delio (Indija) autosalone „Auto Expo 2014“ Vokietijos gamintojai demonstruoja naują „Taigun“ versiją, kuri tarsi įprasmina iki šiol atliktus kūrėjų darbus ir teikia nemažai informacijos, kaip atrodys masinės gamybos automobilis.
Lyginant su 2012 m. San Paulo autosalone pademonstruotu pirmtaku, Delio autosalone eksponuojama versija skiriasi galinės dalies dizainu ir ant dvivėrių bagažinės durelių pakabintu atsarginiu ratu. Durelių slenksčiai uždengti pakeisto dizaino apsauginiais antdėklais, paryškintos ratų arkos ir bamperiai suteikia daugiau bekelės veržlumo. Stogo bagažinės sijos papuoštos papildomais LED signalinais žibintais.
Atnaujinto koncepto salonas stebina tokios klasės automobiliams nebūdingu erdvumu, o jo apmušalai ir dekoratyviniai elementai leidžia spręsti, kaip „Volkswagen“ dizaineriai įsivaizduoja nebrangaus SUV interjerą. Oranžine spalva nudažyto koncepto salone vyrauja įdomus oranžinės, pilkšvos ir juodos spalvų derinys ir anoduoto aliuminio spalvos valdymo priemonių bei rodmenų skalių apvadai.
Po variklio gaubtu sumontuotas naujoviškas 1 litro darbinio tūrio 81 kW (110 AG) galios TSI benzininis variklis. Jo vidutinės degalų sąnaudos - 4,7 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša 110 g/km. Maksimalus 175 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau ties 1500 aps./min. riba. Šis nedaug sveriantis ir energetiškai efektyvus variklis – naujas žodis „Volkswagen“ variklių optimizavimo istorijoje, akivaizdžiai demonstruojantis „Volkswagen“ inžinierių įgūdžius ir kvalifikaciją.