-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Interband“ paskelbė vertingiausių pasaulio prekių ženklų šimtuką: „Toyota“ tarp automobilių gamintojų išlieka lyderiu

Vienuoliktą vietą vertingiausių pasaulio prekių ženklų šimtuke garbingai užima „Toyota“ koncernas, pagal vertę, lenkiantis „Mercedes-Benz“ (prekių ženklų vertė atitinkamai sudaro 72,512 bei 71,679 mlrd. lt).
„Toyota“
„Toyota“ / Gamintojo nuotr.

Trečiąją vietą tarp automobilių gamintojų užima BMW koncernas, vertinamas 64,128 milijardo Lt. „Honda“ bei „Volkswagen“ atitinkamai užima 4 bei 5 vietas.

Didelį šuoli padarė „Hyundai“ kompanija, kurios vertė, lyginant su praėjusiais metais, išaugo net 19 procentų, iki 15,683 mlrd lt. Į 90-ąją vietą tarp turtingiausių pasaulio prekių ženklų išsiveržė ir „Nissan“, praėjusiais metais nepatekę į šį sąrašą.

VW bei „Audi“ (tarp automobilių industrijos narių užimantis 7-ąją) – sparčiausiai progresuojantys automobilių gamintojai pasaulyje, kurių prekinių ženklų vertės išaugo per metus atitinkamai 14 bei 13 procentų.

„Ferrari“ užima 99-ąją vietą tarp visų įmonių bei 11-ąją – tarp automobilių gamintojų.

Vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje jau kelerius metus iš eilės laikomas „Coca-Cola“ (187,55 milijardo litų).

Sparčiausiai per metus progresavo „Apple“, kurio vertė per metus pakilo net 58 procentais. Iš 17 šis pekės ženklas reitinge pakilo net į 8 poziciją ir dabar vertinamas 144,38 milijardo litų.

Parengta pagal „Interbrand“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius