Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Iranas – viena nedaugelio rinkų, kurių dar neišnaudojo automobilių gamintojai

Kai pastaruoju metu Irane vyksta tiek daug įvykių, sunku pagalvoti, kad Iranas – didžiulė, neišnaudota automobilių rinka. Visa tai gali pasikeisti, jeigu susitarimas dėl Irano branduolinių ginklų programos bus sustabdytas.
Iranietiškas automobilis Ikco Runna
Iranietiškas automobilis Ikco Runna / Gamintojo nuotr.

Vietinė Irano automobilių rinka pasiekė piką 2011 metais, kai buvo pagaminta daugiau nei pusantro milijono automobilių, tačiau šis skaičius drastiškai nukrito 2012 (beveik dvigubai) ir tada krito dar kartą 2013 metais.

Dabar skaičiai svyruoja ties 2012 metų lygiu, tačiau manoma, kad pasiekus susitarimą dėl branduolinių ginklų programos, šie skaičiai galėtų šoktelti į neregėtas aukštumas, o didieji automobilių gamintojai lengvai prasiskverbtų į šią rinką.

Šiuo metu šalyje yra du automobilių gamintojai, tarp kurių vienas „Iran Khordro“. Jis užsiima nedidelių automobilių, pavyzdžiui, sedano „Ikco Runna“ gamyba. Dar vienas vietinis automobilių gamintojas „Saipa“, vadinama dukterine „Iran Khordro“ įmone.

Kaip skelbia „Automotive News“, analitikai mato neišnaudotą potencialą dėl didėjančios paklausos. Irane gyvena panašus skaičius žmonių (77 mln.) kaip Turkijoje ar Vokietijoje, daugelis automobilių neturi, tačiau yra labai daug jaunų žmonių, kurie greitai pasieks „automobilio pirkėjo“ amžių.

Paskelbus, kad beveik pasiektas susitarimas dėl branduolinių ginklų programos, žmonės ėjo į gatves džiaugdamiesi, kad atsidarys naujos rinkos, o žmonės galbūt sulauks vakarietiškų produktų, tarp kurių ir automobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius