-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išrinkite „Tautos automobilį“: prabangus sedanas „Lexus ES“

Paradoksas: šis prabangus sedanas „Lexus ES“ Europoje nebuvo parduodamas visus trisdešimt markės gyvavimo metų. Dabar septintos kartos modelis pakeitė galiniais ratais varomą GS modelį.

„ES 300h“ modelyje įdiegta ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti „Lexus“ hibridinė sistema, kuri pasižymi ekonomišku degalų naudojimu ir minimalia CO2 emisija. Šis hibridas varomas 2,5 l keturių cilindrų benzininiu varikliu ir lengvu, bet galingu elektriniu motoru. Maksimalus bendras automobilio galingumas yra 218 AG (160kw), o degalų sunaudojimas – 4,7 l / 100 km.

Naujasis „ES“ yra 65 mm ilgesnis, 5 mm žemesnis ir 45 mm platesnis nei jo pirmtakas. Nauja platforma ir ilgesnė važiuoklė suteikia galimybę ratus pritraukti arčiau automobilio kraštų ir taip suformuoti ryškesnį modelio siluetą.

Štai toks konkurso Lietuvos „Metų automobilis“ komisijos nario Mato Buzelio žvilgsnis į sedaną ES:

VIDEO: Renkame „Tautos automobilį“: prabangus sedanas „Lexus ES“

Susipažinkite su techniniais „Lexus ES“ duomenimis ir balsuokite apklausoje:

Lexus ES
Variklis 2.5 Hybrid Dynamic Force
Maks. galia, AG;kW;aps./min. 218/160
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. 202
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. 8,9
Maksimalus greitis km/val. 180
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km 5,6
Pigiausio modelio kaina EUR 45 300

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius