-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Keliuose važinėja daugiau nei pusė milijono dabartinės E klasės „Mercedes-Benz“ automobilių

„Mercedes-Benz“ E-klasė išlieka sėkmingame kelyje. Iki šios dienos Vokietijos automobilių gamintojas jau pateikė daugiau nei 500 tūkst. šios kartos E klasės sedanų, universalų, kupė ir kabrioletų.
„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu
„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu / Gamintojo nuotr.

Nuolatinė sėkmė rinkoje

Iki šiol parduota apie 376 tūkst. sedanų, 64 tūkst. universalų ir daugiau kaip 110 tūkst. coupe bei kabrioletų, taigi iš viso daugiau kaip 550 tūkst. pirkėjų įsigijo E klasės automobilius. Sedanas išleistas 2009-ųjų kovą, po dviejų mėnesių, gegužę, pasirodė kupė, o lapkritį – ir universalas. E klasės šeima baigta formuoti 2010-ųjų kovą pristačius kabrioletą.

E klasės segmento pardavimai išliko sėkmingi ir antrąjį šių metų ketvirtį. Pusmečio pardavimų apimtys padidejo 13% iki 107 tūkst. vienetų. Itin dinamiški yra E klasės kabrioleto pardavimai, lyginant su praėjusiais metais padidėję beveik keturis kartus (plius 229%). Taip E klasės kabrioletas ir kupė apgynė pasaulinio rinkos lyderio pozicijas.

E klasės sedanas yra savo segmento rinkos lyderis Jungtinėse Valstijose, didžiausioje pasaulyje rinkoje, kurioje parduodama apie 20% visų lengvųjų automobilių. Antra didžiausia rinka yra Kiniją, paskui ją seka Vokietija. Sedanai geriausiai parduodami Vokietijoje, o kupė ir kabrioletus dažniausiai renkasi pirkėjai iš JAV, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės.

E klasė puikiai pasirodė ir kaip mažai nuvertėjantis automobilisAnkstesnės kartos E klasė taip pat susilaukė pripažinimo visame pasaulyje – nuo modelio pardavimų pradžios 2002-aisiais pirkėjams pateikta 1,6 mln. 211-osios serijos sedanų ir universalų.

Efektyvumo, saugumo ir ekonomiškumo pavyzdys

Nauji benzininiai varikliai ir optimizuotos transmisijos labiau negu bet kada iki šiol daro „Mercedes-Benz“ efektyvumo pavyzdžiu savo segmente. Visi dabartiniai benzininiai ir dyzeliniai varikliai turi tiesioginio degalų įpurškimo sistemas. Kitos priemonės, įskaitant standartinės įrangos sąraše esančią ECO start/stop funkciją ir optimizuotą 7G-TRONIC PLUS automatinę pavarų dėžę, kuri gali būti montuojama ir į keturių cilindrų modelius, taip pat prisidėjo sumažinant degalų sąnaudas iki 20%. „E 220 CDI BlueEFFICIENCY“ (170 AG) ir „E 250 CDI BlueEFFICIENCY“ (204 AG) su automatinėmis pavarų dėžėmis vidutiniškai sunaudoja tik 4,9-5,3 l. degalų 100 km kelio ir išmeta 129-138 g/km anglies dvideginio.

Su neprilygstamu ištobulintų pagalbos vairuojant ir saugos sistemų rinkiniu E klasė nustato naują standartą saugos srityje. Pirkėjai gali naudotis tuzinu skirtingų pagalbos vairuojant sistemų, pvz. standartinės įrangos sąraše esančia budrumo kontrolės sistema ATTENTION ASSIST, kuri, stebėdama daugiau kaip 70 parametrų, nustato vairuotojo susikaupimo lygį ir įspėja jį pasireiškus nuovargiui, o taip pat pasirenkamąja žibintų valdymo sistema „Adaptive High-Beam Assist“.

E klasė puikiai pasirodė ir kaip mažai nuvertėjantis automobilis. Po tyrimo, kurį atliko žurnalas „Auto Bild“ ir „EurotaxSchwacke“, ji įvardinta „2011-ųjų išliekamosios vertės čempione“. Išliekamosios vertės prognozė teigia, kad keturių metų senumo E klasės automobiliai išlaikys didžiausią vartę visame vidutiniame viršutiniame segmente.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius