Vienas iš įtakingiausių kompanijos atstovų, Lee Sam-ungas teigia, jog KIA neplanuoja statyti naujų gamyklų bei didinti darbo tempo, siekdami pagaminti kuo daugiau automobilių. Sam-ungas mano, kad didesnis dėmesys kokybei gali lengviau pritraukti daugiau klientų bei pastebimai pakelti žmonių nuomonę apie šį Pietų Korėjos prekės ženklą.
Negana to, tam, kad koncernas išliktu konkurencingu, KIA inžinieriai stiprina darbuotojų pajėgas prie naujų automobilių projektavimo lentų. 2012-ųjų „Rio“ pasirodymas jau ne už kalnų, tačiau Lee Sam-ungas ackentavo ir tai, kad KIA planuoja išleisti du naujus elektromobilius: vieną – 2014-aisiais, o kitą – metais vėliau.
Tikėtina, jog pirmenybės suteikimas kokybei, gamintoją gali atvesti į didelę sėkmę: būtent tokia politika vadovavosi Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ (žinoma, kitose srityse), sulaukusi milžiniško pripažinimo visame pasaulyje.