Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Kodėl naujasis „Toyota C-HR“ toks pat greitas kaip „Lexus“?

Naujasis „Toyota C-HR“ modelis išlaikė svarbiausias savybes, padariusias jo pirmtaką vienu populiariausių automobilių Baltijos šalių rinkoje, ir pasipildė naujomis: patobulintomis dizaino detalėmis, atnaujinta multimedija ir visiškai nauja, galinga hibridine sistema, rašoma pranešime.
Atnaujintas Toyota C-HR
Atnaujintas Toyota C-HR / Toyota nuotr.

Pagrindinė „Toyota C-HR“ naujiena yra 2,0 l „Hybrid Dynamic Force“ galios agregatas. Ši hibridinė 184 AG sistema papildo anksčiau siūlytą ir dabar patobulintą 122 AG 1,8 l hibridinę sistemą. Dabar galima rinktis vieną iš dviejų ypač efektyvių hibridinių jėgainių: 1,8 l sistemos išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 109 g/km, o 2,0 l – nuo 118 g/km (matuojant pagal WLTP standartą). Šia galingesne jėgaine CH-R dalijasi su "Lexus UX" ir "Toyota RAV 4".

„Toyota Baltic AS“ generalinis rinkodaros direktorius Marekas Maide teigė, jog du trečdalius Baltijos šalyse įsigyjamų „Toyota C-HR“ automobilių sudaro hibridai. „Nuo šio automobilio pasirodymo 2016 m. hibridinės jo versijos kasmet tampa vis populiaresnės. Ženkliai išaugo pardavimo apimtis Latvijoje ir Lietuvoje – čia hibridinius modelius pasirinko atitinkamai 71 proc. ir apie 80 proc. klientų“, – tvirtino M. Maide.

Pirmenybę C-HR hibridams pirkėjai teikia dėl daugelio priežasčių. Hibridinis automobilis maksimaliai panaudoja benzininio ir elektrinio variklių privalumus. Važinėjant mieste beveik pusę laiko „C-HR Hybrid“ veikia elektriniu režimu, nesuvartodamas nė lašo degalų ir neišskirdamas į aplinką nė gramo teršalų. Be to, kelionės metu C-HR baterija yra automatiškai įkraunama.

Automobilyje montuojami atnaujinti priekiniai ir galiniai žibintai su aukščiausios klasės LED technologija, dienos žibintais (DRL) bei posūkių indikatoriais. Nauji galiniai žibintai blizgiu juodu aptaku sujungti į vieną vientisą formą.

Su 2,0 l hibridine sistema komplektuojami modeliai išsiskiria nauja pakabos konstrukcija, kuri pagerina važiavimo komfortą kartu išsaugodama nepriekaištingas „Toyota C-HR“ valdymo savybes.

Visos versijos taip pat pasižymi geresne salono apsauga nuo triukšmo ir vibracijos – tai buvo pasiekta papildomai izoliavus net vienuolika skirtingų vietų.

Su naujuoju C-HR debiutuoja nauja, daug spartesnė ir patogesnė multimedijos sistema, užtikrinanti visišką išmaniųjų telefonų integraciją ir palaikanti net pačias naujausias „Apple Carplay™“ ir „Android Auto™“ versijas. Ji taip pat palaiko žemėlapių atnaujinimo belaidžiu ryšiu funkciją, kad vairuotojai galėtų keliauti be rūpesčių naudodamiesi naujausiomis Europos kelių žemėlapių versijomis.

Siūlomi keturi naujojo 2,0 l „C-HR Hybrid“ komplektacijos lygiai: „Style“, „Style Plus“, „Luxury“ ir „Limited Edition“. Kaina pasirodymo proga prasideda nuo 26 600 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius