-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai atrado verslo nišą: perka automobilius Rusijoje, parduoda Vokietijoje

Gudresni autoverslininkai automobilius dabar perka Rusijoje ir parduoda Vokietijoje. Paklausą turi ne „Lada“, o „Nissan GT-R“, „Porsche 911“, „Ford Mustang“ ir panašūs. Tačiau tai tik viena kryptis dideliame lietuvių autoverslo žemėlapyje.
6. „Ferrari California“
„Ferrari California“

Prisiminkime vieną posakį: kai kažkas baigiasi, kažkas prasideda. Taigi, kai Rusijoje baigėsi ekonominis pakilimas ir prasidėjo krizė, nemažai turtingų žmonių ėmė pardavinėti savo automobilius. Ypač tuos, kurie buvo tartum suaugusių žmonių žaislai. Apyvartoje atsirado „Nissan GT-R“, „Ford Mustang“, „Audi R8“, įvairūs „Porsche“, „Ferrari“ modeliai.

Tai netrukus pajuto apsukrūs Lietuvos verslininkai. Jų jautrias uosles sudirgino faktas, kad rusai automobilius pardavinėja ne už eurus ar dolerius, o už rublius. O rublio kursas kasdien vis kitoks, vis labiau smunka. Vadinasi, nupirkus už rublius ir pardavus už eurus, galima nemažai uždirbti.

Taigi nenustebkite išvydę autovežį, pilną superautomobilių, į Lietuvą įvažiuojantį iš Rusijos pusės. Ir nemanykite, kad Lietuvoje vyks turtingų rusų lenktynės. Šie rusai, matyt, jau nelabai turtingi, o jų automobiliai atiteks turtingesniems vokiečiams. Lietuvoje jie pereis muito procedūras, vėliau Vokietijoje gaus TUV žymas, čia ir bus užregistruoti.

„Audi R8“
„Audi R8“

Pavyzdžiui, koks Hansas, nusipirkęs „Audi R8“, net neįtars, kad vokiškas automobilis pas jį atkeliavo iš Rusijos. Galbūt tai nieko blogo, jeigu rusas mašiną pirko iš automobilių salono. Juk turtingi rusai dažnai nėra besmegeniai ir su rimta technika elgiasi tinkamai.

Kaunietis Mindaugas, mašinas perkantis Rusijoje ir jas parduodantis Vokietijoje, sako, kad šis verslas tik iš tolo yra lengvas ir gražus. „Taip, uždirbti galima daugiau. Vokietijoje pardavęs automobilį, pirktą Rusijoje, aš uždirbu kelis tūkstančius eurų. Tačiau iki viso to laukia daug neaiškumų ir pavojų. Svarbiausias dalykas – surasti tokį automobilį ir jį nupirkti. Jeigu bandysi pirkti pagal interneto skelbimą, nebūtinai pavyks. Atvažiuosi su pinigais, o žmogus dings kaip į vandenį, taigi grįši namo nieko nepešęs. Tokie tie rusai – nemėgsta laikytis žodžio. Pardavėjui nieko nereiškia persigalvoti arba mašiną parduoti kitam pirkėjui.“

Kitas dalykas – reikia nupirkti tokį automobilį, kurį galėtum lengvai užregistuoti Europos Sąjungos šalyse. Juk pas mus yra visokių ekologinių reikalavimų, tad automobilis, skirtas Rusijos rinkai, gali neatitikti šių standartų. Taigi, sumokėjęs kelias dešimtis tūkstančių, parsiveši tokią mašiną į Vokietiją ir neturėsi kur jos dėti.

Iš Rusijos atvežus mašiną, reikia ją užregistruoti. Jeigu vokietis žinos, kad automobiliu buvo važinėta Rusijoje, jis tikrai nepirks. Taigi reikia panaikinti bet kokius rusiškus pėdsakus. Vokiška registracija iš dalies ištrina automobilio istoriją. Žinoma, jeigu vokietis ims gilintis, patikrinęs kėbulo numerį sužinos, kad automobilis skirtas Rusijos rinkai.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Raimundo Miškinio „Lamborghini“
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Lamborghini“

Lietuviai šiam verslui turi labai geras sąlygas. Viena vertus, jie turi daug draugų, partnerių Rusijoje, kurie ieško tokių automobilių ir juos nuperka. Antra vertus, jau nemažai lietuvių Vokietijoje turi savo įmones, automobilių statymo aikšteles, tad be vargo gali automobilį čia užregistruoti, parduoti be jokių tarpininkų.

Lietuvių autoverslo voratinklis jau baigia apraizgyti visą pasaulį. Kur tik lietuviai neperka mašinų ir kur tik jų neparduoda. Į Lietuvą vežame automobilius iš Skandinavijos, Vokietijos, Belgijos, Olandijos, Prancūzijos, Italijos, Ispanijos, Didžiosios Britanijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Japonijos.

Autoplius.lt nuotr./Porsche 911 Cabrio
Autoplius.lt nuotr./Porsche 911 Cabrio

Iš šių šalių automobilius gabename į Rusiją, Kazachstaną, Ukrainą, įvairias Azijos ir Afrikos šalis.

Vakarų Europos šalyse perkame automobilių detales ir jas vežame į Afriką, NVS šalis.

Senovinius automobilius perkame Skandinavijoje, JAV ir juos restauravę Lietuvoje parduodame Vokietijoje bei kitose Vakarų Europos šalyse.

Sportinius automobilius perkame Jungtinėse Amerikos Valstijose, renkamės nukentėjusius eismo įvykiuose. Juos restauruojame Lietuvoje, registruojame Vokietijoje ir parduodame turtingiems vokiečiams. Lietuvoje šiam tarptautiniam verslui atstovauja ištisas autoservisų tinklas.

Žemiečiai autoverslo įmones turi Vokietijoje, Italijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Skandinavijos šalyse, Rusijoje, Kazachstane, Baltarusijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Amerikoje, Japonijoje, Gambijoje ir kitose Afrikos šalyse.

Ir tai toli gražu ne visas lietuvių autoverslo žemėlapis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius