Nors šiuo metu „Mercedes-Benz“ užima tik trečią poziciją, tačiau tai tikrai nėra prastas rezultatas. Juo labiau, kad gamintojui ne itin pavyko įsitvirtinti Kinijos rinkoje, taip pat vis dar gaminamas jau senstelėjęs S klasės sedanas. Taip pat vangiai vykstanti vidutinės klasės automobilių plėtra. Palyginti su „Audi“, „Mercedes-Benz“ šiemet pardavė 132 tūkst. automobilių mažiau, tuo tarpu palyginti su BMW, net 145 tūkst. automobilių.
Tačiau gamintojas nežada pasiduoti ir iki savo 125-ojo gimtadienio, kuris bus 2020-iais, nori tapti geriausiai parduodamu prestižinės klasės automobiliu. Būti trečioje vietoje švenčiant šį jubiliejų būtų neatleistina. Gamintojas teigia, kad savo metinių pardavimų skaičių, ruošiasi padidinti 10 proc. jau 2013-iais. O prestižinių automobilių rinkoje "Mercedes-Benz" savo konkurentus priversti vytis jau nuo 2005-ųjų, kuomet metiniais pardavimais nusileido BMW.
Nauja „Mercedes-Benz“ strategija, turėtų leisti iš naujo žengti į Kinijos rinką, taip pat bus sutelktas didesnis dėmesys į namų rinką. Ruošiamasi statyti gamyklą Brazilijoje. Rinkos prognozės gali kiek nuraminti „Mercedes-Benz“, nes skelbiama, kad iki 2015-ųjų šio gamintojo pardavimai padidės 34 proc., kai tuo tarpu „Audi“ tik 12 proc., o BMW 26 proc.