-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mercedes-Benz“ vokiškos „premium“ trijulės lyderis – pasispardyti padeda Kinija

Praėjusieji metai Vokietijos automobilių gamintojui „Mercedes-Benz“ buvo rekordiniai – visame pasaulyje parduota apie 2,3 mln. naujų automobilių. Tai jau septinti metai iš eilės, kai „Mercedes-Benz“ pagerina savo parduotų automobilių rekordą bei antrus metus iš eilės tampa lyderiaujančiu „premium“ prekės ženklu automobilių segmente.
Los Andžele pristatytas naujas „Mercedes-Benz CLS“ modelis
Los Andžele pristatytas naujas „Mercedes-Benz CLS“ modelis / Gamintojo nuotr.

2017 m. „Mercedes-Benz“ pardavė 9,9 proc. daugiau automobilių nei 2016 m. Daugiausiai prie bendro augimo prisidėjo naujosios E klasės sedano, universalo bei SUV modelių paklausa. Rekordiniai rezultatai užfiksuoti Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione.

Pernai apie ketvirtadalį „Mercedes-Benz“ parduotų automobilių sudarė kompaktinės klasės automobiliai. Daugiau nei 620 tūkst. pirkėjų įsigijo naujus A ir B klasės bei CLA, CLA Shooting Brake ir GLA modelius. Didžiausia kompaktinės klasės automobilių paklausa vyravo Kinijos ir Vokietijos rinkose.

C ir E klasės – kinų trokštamiausios

C klasės sedanas bei universalas ir toliau išliko vienais perkamiausių modelių – pernai parduota daugiau nei 415 tūkst. šių automobilių. Beveik ketvirtadalį sudarė ilgesnę ratų bazę turintis C klasės sedanas, kuris gaminamas ir parduodamas tik Kinijoje. Automobilio gamyba ir pritaikymas vietinei rinkai atsipirko bei pademonstravo, kaip svarbu atsižvelgti į klientų poreikius.

Neseniai pristatyta naujoji E klasės karta taip pat gerino rekordus – buvo parduota daugiau nei 350 tūkst. sedanų bei universalų. Kaip ir C klasės atveju, daugiausiai E klasės sedanų buvo parduota Kinijoje, kur dažniausiai buvo renkamasi prailgintą ratų bazę turinti modifikacija. Tai tik dar kartą parodo šios rinkos poreikį daugiau erdvės gale turintiems automobiliams. 2017 m. pirmą kartą prailgintą ratų bazę turinti E klasės automobilio versija buvo parduodama ir už Kinijos ribų – Indijoje.

Naujasis S klasės sedanas buvo pristatytas 2017 m. viduryje. Paskutinį ketvirtį šios klasės pardavimai augo dviženkliais skaičiais. Modelio keitimosi metais buvo parduota apie 70 tūkst. automobilių. Populiarumo susilaukė ir ypatinga prabanga išsiskiriantis „Mercedes-Maybach“ S klasės sedanas.

SUV tempia į priekį

Padidinto pravažumo automobiliai (SUV) – vienas pagrindinių 2017 m. augimo variklių. Per metus jų parduota daugiau nei 805 tūkst. – 14 proc. daugiau nei 2016 m. Tai sudarė daugiau nei trečdalį visų parduotų „Mercedes-Benz“ automobilių. Didžiausias augimas užfiksuotas Kinijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, JAV ir Didžiojoje Britanijoje. Paklausiausi buvo GLC ir GLA modeliai. Prie SUV automobilių sėkmės prisidėjo ir GLC kupė.

2017 metais V klasės „Mercedes-Benz“ pardavimai augo 25,7 proc. – iki 58 tūkst. Aštuonvietis automobilis didžiausio populiarumo sulaukė Vokietijoje bei Kinijoje. Pernai pirmą kartą šešiaženklį pardavimų skaičių pasiekė 50 metų jubiliejų švenčiančio AMG padalinys – parduota 131 970 AMG modelių – 33 proc. daugiau nei pernai. Nors „Mercedes-Benz“ X klasės automobilis buvo pristatytas tik 2017 m. pabaigoje, bet per šį trumpą laiką parduota beveik 2000 pikapų. Pirmieji modeliai pasiekė Europos vairuotojus. 2018 m. planuojama jų pardavimą pradėti Pietų Afrikos Respublikoje, Australijoje, o dar kitais metais Argentinoje bei Brazilijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius