Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „Opel Corsa” debiutuos Paryžiuje

Geriausiai parduodamas modelis, mažas automobilis, tačiau aukščiausios klasės – tai „Opel Corsa”. Keturios kartos, apjungiančios 32 metus, 12 mln. parduotų automobilių visoje Europoje, tarp jų ir dabartinė „Corsa D”. Dabar „Opel“ bestseleris debiutuos Paryžiuje, „Mondial de l’Automobile 2014” parodoje (spalio 4 – 19 d.), rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„Opel Corsa“
„Opel Corsa“ / „Opel“ nuotr.

Visą savaitę vykstančiame renginyje, „Corsa” tikrai pademonstruos aukštas automobilių madas Paryžiaus sostinėje. Penktos kartos automobilis nuo surinkimo linijos nuriedės Eisenacho ir Saragoso gamyklose jau šių metų pabaigoje.

Naujas 1,0 l „ECOTEC”, su tiesiogine degalų įpurškimo sistema

Aukštos klasės, kompaktiško dydžio ir rafinuotas: būdamas tik 4,02 m ilgio, „Corsa” siūlo, vairavimo malonumą, komfortą ir tikslumą, tai yra viską, ką klientai gali rasti didesnio dydžio ir daug brangesniuose automobiliuose. Bet tai ne tik apie madas mieste – tai kas vyrauja „pakuotės” viduje, taip pat svarbu Paryžiuje.

Po „Corsa E” variklio dangčiu montuojamas naujas trijų cilindrų 1,0 l „ECOTEC” turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, kuris yra „Opel” variklių pasiūlos kampanijos dalis. Tai modernus mažo dydžio, 1,0 l trijų cilindrų variklis su įmontuotu balansiniu velenu, nustatantis naujus triukšmo ir vibracijos standartus bei užtikrinantis didelį važiavimo komfortą. Kompaktiškas, aliuminio 1,0 l „ECOTEC“ variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, jau dabar atitinka įsigalėsiančius „Euro 6“ taršos standartus. Jį galima rinktis 66 kW/90 AG ar 85 kW/115 AG.

Abu variantai pasižymi dideliu efektyvumu net ir dirbant mažomis apsukomis, išvysto 170 Nm sukimo momentą jau esant 1800 aps./min. Tai tampa akivaizdu važiuojant nuo 80 iki 120 km/h greičiu, kai automobilis, tarkim, lenkia kitą ir išvysto didelę galią esant mažoms apsukoms. 115 AG „Corsa” šį greitį išvysto vos per 11,3 s. „Opel” 1,0 l „ECOTEC” turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema montuojamas su „Start/Stop” įranga bazinėje versijoje ir yra itin ekonomiškas: triduris 90 AG variantas sunaudoja vos 4,3 l benzino 100 km, važiuojant mišriu ciklu.

„Opel“ nuotr./„Opel Corsa“
„Opel“ nuotr./„Opel Corsa“

Naujų „Corsa” variklių gamą papildo nauja 1,4 l turbo 74 kW/100 AG versija, kuri pasiekia 200 Nm maksimalų sukimo momentą bei patobulinti, „Euro 6“ taršos standartus atitinkantys, 1,2 l ir 1,4 l atmosferiniai varikliai išvystantys 51 kW/70 AG ir 66 kW/90 AG. Dar galima rinktis atnaujintą, taip pat „Euro 6” taršos standartą atitinkantį 1,3 l CDTI turbodyzelį, su 55 kW/75 AG ir 70 kW/95 AG. Naujos kartos turbo varikliai užtikrina sklandų važiavimą ir greitėjimą, net ir esant mažoms variklio apsukoms bei minimalią vibraciją. Šie du skirtingo AG varikliai montuojami su „Start/Stop“ įranga bazinėje versijoje.

Pristatymo metu bus pademonstruota ir nauja „Corsa“ dyzelinė versija, pasižyminti dideliu ekonomiškumu – 70 kW/95 AG, su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže ir stabdžių rekuperacine sistema. Šis triduris modelis sunaudoja vos 3,2 l /100 km, anglies dvideginio tarša neviršija 85 g/km, važiuojant mišriu ciklu, o tai atitinka energijos efektyvumo A+ klasę Vokietijoje (pagal reglamentą [EC] No 715/2007).

Tačiau, netik naujos kartos ar atnaujinti varikliai turi įtakos „Corsa“ važiavimo komfortui. Prie to prisideda ir naujos kartos pavarų dėžės. Abi 1,0 l  „ECOTEC“ versijos su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, montuojamos su visiškai naujomis šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.

Maža trintis ir sklandus bei tikslus pavarų perjungimas suteikia didesnį efektyvumą, todėl naujo „Corsa“ pavarų perjungimas vyksta itin komfortiškai. Su naujuoju „Corsa“ bus pasiūlyta ir naujos kartos šešių laipsnių automatinės pavarų dėžės, bei visai naujos automatizuotos mechaninės pavarų dėžės „Easytronic 3,0“ – puiki mechaninės ir automatinės pavarų dėžės kombinacija. Nauja „Easytronic 3,0“ bus galima ir su 66 kW/90 AG „Corsa“ 1,4 l „ecoFLEX“, tad degalų sąnaudos neviršys 4,7 l/100 km, važiuojant mišriu ciklu, o anglies dvideginio tarša – 110 g/km. „Start/Stop“ įranga taip pat galima.

Aukščiausio lygio saugumas ir sujungimo galimybės: „IntelliLink“ ir pagalbinės sistemos  

„Corsa“ salonas stilingas, modernus ir madingas. Aiškiai suprojektuotoje vairuotojo kabinoje, akį traukia vairuotojo informacinis centras ir prietaisų skydelis. „IntelliLink“  informacijos ir pramogų sistema su 7 colių spalvotu jutikliniu ekranu įtaisyta centre, tarp vairuotojo ir keleivio.  Ši „Opel“ moderni informacijos – pramogų sistema užtikrina puikias įrenginių susiejimo galimybes ir dera su naujaisiais išmaniaisiais telefonais su „ANDROID“ ir „Apple iOS“ operacinėmis sistemomis, o funkcijas galima vykdyti balsu. Galima naudotis „Bluetooth“ ir „Siri Eyes Free“ funkcijomis.  Galimos ir keletas programų, tokių kaip „BringGo“ skirta navigacijai bei „Stitcher“ ir „TuneIn“ skirtas internetiniam radijui. 

„Corsa“ modelyje įdiegtos vairuotojo pagalbinės sistemos, kurių daugelis yra nepralenkiamos šioje automobilių klasėje. „bi-xenon” priekiniai žibintai su LED dienos šviesomis ir posūkio žibintais naudoja mažiau energijos, tarnauja ilgiau, užtikrina geresnį matomumą, ryškumą ir spalvų intensyvumą – tai lemiantys saugumo faktoriai.

„Opel“ nuotr./„Opel Corsa“
„Opel“ nuotr./„Opel Corsa“

Vairavimo komfortą padidina ir automobilyje įdiegta automobilio statymo pagalbinė sistema, kuri automatiškai atlieka automobilio statymo manevrus. Nematomos kliūties šone įspėjimo įranga numato kliūtis 3 m nuo automobilio šono kairėje ir dešinėje pusėje, o LED įspėjimo indikatorius užsidega šoninio vaizdo veidrodėlyje. 

Pagalbinė įkalnėn pajudėjimo sistema montuojama bazinėje versijoje ir užlaiko stabdžius apie 2 s, kuomet pradedama važiuoti į kalną ir koja nuimama nuo stabdžių pedalo. Todėl „Corsa“ nepariedės atgal tokiose situacijose, kai važiuojama spūstyje, ar bandoma automobilį pastatyti įkalnėje.

Galima integruoti ir aukštos kokybės galinio vaizdo kamerą, o saugumą dar labiau užtikrins priekinio vaizdo „Opel Eye“ kamera su kelio ženklų atpažinimo, išvažiavimo iš eismo juostos, ilgųjų šviesų įjungimo/išjungimo asistento, saugaus priekinio atstumo įspėjimo ir galimo priekinio susidūrimo įspėjimo funkcijomis. Kad būtų užtikrintas maksimalus saugumas, galimo priekinio susidūrimo įspėjimo asistentas vairuotoją įspėja naudodamas raudonos spalvos ženklą projektuojamą priekiniame stikle. Be to, padangų oro slėgio stebėjimo sistema vairuotoją įspėja apie pernelyg sumažėjusį slėgį bet kurioje iš padangų.  Ši įranga montuojama bazinėse versijose.

Naujas greičiui jautrus vairo stiprintuvas, vairo geometrija ir nustatymai dar labiau padidina vairavimo malonumą ir valdymo tikslumą. Važiuojant „City mode“ režimu, kurį galima aktyvuoti mygtuku, vairą sukinėti bus dar lengviau. Priekinės sėdynės, vairas ir „ThermaTec“ priekinis langas gali būtų šildomi, kas užtikrins malonią šilumą, gerą matomumą šaltomis dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius