Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujieji „Audi“ automobiliai: „A3 Sedan“ ir „S3 Sedan“

„Audi A3“ sedanas
Gamintojo nuotr. / „Audi A3“ sedanas
Šaltinis: 15min
0
A A

Pristatydama „Audi A3“ šeimynos sedaną, bendrovė sėkmingai įžengė į kompaktiškų sedanų segmentą. Naujasis keturių durų modelis su atskira bagažine perima visas geriausias „Audi A3“ šeimynos savybes – kompaktiškų gabaritų kėbulą, nedidelę automobilio masę, gausią variklių šeimyną, patikimą automobilio elektroniką ir naujausias informacines bei multiterpės pramogas, rašoma kompanijos pranešime spaudai.

Specialiai „Audi A3 Sedan“ gamybai buvo labai padidinti Gioro mieste Vengrijoje esančios „Audi“ gamyklos pajėgumai. Galingiausias „Audi A3“ sedanų šeimynos atstovas – „Audi S3 Sedan“ komplektuojamas net 221 kW (300 AG) pajėgumo varikliu.

Pirmasis „Audi“ kompaktiškų sedanų klasės atstovas – „Audi A3“ sedanas turi didelę dalį aukštesnės klasės sedanams būdingo solidumo. Veržlų automobilio charakterį formuoja sportiškas kėbulo dizainas, iš lengvo aliuminio lydinio nulietų kėbulo elementų gausa, kurios dėka tuščio automobilio masė siekia tik 1250 kg. Jame sumontuotas 1.4 TFSI variklis su „S tronic“ automatine transmisija. Šio keturių durų automobilio bendras ilgis – 4,46 m, ratų bazė – 2,64 m. Kėbulo dizainas atitinka visas šiuolaikines estetines tendencijas – žemas variklio gaubtas, po langais nutįsusi vadinamoji tornado linija ir trumpi išsikišimai už priekinės ir galinės ašių bei kupė kėbulo stilistiką atkartojanti lenkta stogo linija, palaipsniui pereinanti į galinį statramstį, nepastebimai susiliejanti su bagažinės kontūru. 

Gamintojo nuotr./Audi A3 sedanas
Gamintojo nuotr./„Audi A3“ sedanas

Priekinę automobilio dalį puošia atpažįstamos, vienalytės „single frame“ tipo radiatoriaus grotelės. Po jomis suformuotas priekinis bamperis su dviem oro įleidimo kiaurymėmis paryškina taurių bruožų atpažįstamą „Audi A3“ šeimynos išvaizdą.

Horizontalias galinės dalies linijas akcentuoja įdomių formų galiniai žibintai, kuriuose, papildomai užsakius, gali šviesti LED lemputės. Be to, klientui pageidaujant, gali būti montuojami visiškai LED priekiniai žibintai.

„A3 Sedan“ salonas – lakoniškas ir apgalvotas iki smulkmenų. Visos linijos ir paviršiai – išbaigti ir estetiški. Vairuotojo vieta žavi puikiai suprojektuotu prietaisų skydu, o centrinė konsolė didesniam vairavimo patogumui užtikrinti šiek tiek pakreipta į vairuotojo pusę. Visos rodmenų skalės ir ekranai puikiai matomi esant bet kokiam apšvietimui. 425 litrų talpos bagažinę galima išplėsti nulenkus galinių sėdynių atlošus. 

Šiuo metu „Audi A3 Sedan“ variklių asortimente yra du TFSI (1,8 ir 2,0 l darbinio tūrio) varikliai bei vienas 1.4 TDI dyzelis. Visi trys varikliai pasižymi puikiu galios ir ekonomiškumo santykiu. 

Gamintojo nuotr./Audi A3 sedanas
Gamintojo nuotr./„Audi A3“ sedanas

1.4 TFSI variklio išskirtinė savybė – sistema „cilindrai pagal pareikalavimą” (angl.: COD – Cylinder On Demand). Varikliui veikiant nedidele apkrova arba automobiliui riedant nedidelėmis apsukomis, ši sistema išjungia antrąjį ir trečiąjį cilindrus, taip užtikrindama tolygesnį nedidelės galios paskirstymą ir sumažindama degalų sąnaudas. Šiek tiek vėliau variklių asortimentą papildys „Euro 6“ standartą atitinkantis 2.0 TDI turbodyzelis ir 1.6 TDI. 

Priklausomai nuo pasirinkto variklio, naujasis „Audi A3 Sedan“ gali būti komplektuojamas su mechanine pavarų dėže arba „S tronic“ „automatu”. Šiek tiek vėliau bus galima įsigyti modelį su „quattro“ visų varančių ratų pavara. Užsisakius papildomą „Audi Drive select“ sistemą, „S tronic“ transmisijoje būna įdiegta unikali važiavimo autorotacijos pagalba funkcija. Ši funkcija, pasako gamintojo, padeda sumažinti degalų sąnaudas.

Vienas iš neginčyjamų „Audi A3 Sedan“ privalumų – daugybę inovacijų apjungianti šiuolaikiška važiuoklė. Priekinei ašiai tenka 60 proc. automobilio svorio, o galinei – likusieji 40 proc. 

Gamintojo nuotr./Audi A3 sedanas
Gamintojo nuotr./„Audi A3“ sedanas

„Audi A3 Sedan“ priekinė ašis – „McPherson“ konstrukcijos. Visame priekiniame tilte gausiai naudojami iš aliuminio pagaminti elementai. Amortizatoriai ir spyruoklės pritvirtintos atskirai. Elektromechaninis vairo stiprintuvas – labai tikslus ir jautrus. Kartu su vairo stiprintuvu vairuoti padeda ir daug kitų vairavimo pagalbininkų. Galinio tilto amortizatoriai ir spyruoklės taip pat pritvirtintos atskirai, automobilyje gausu elektroninių saugumo pagalbininkų.
 
Užsisakius papildomą „Audi Drive“ select sistemą (komplektacijoje „Ambition“ – bazinio komplekto dalis), vairuotojas įgyja galimybę pasirinkti vieną iš keleto įvairioms eismo sąlygoms ir vairavimo stiliams priderintų automobilio suderinimo režimų, apimančių variklio, transmisijos, važiuoklės ir vairo stiprintuvo parametrus. Šalia „Audi magnetic ride“ sportinės važiuoklės su automatiniu amortizatorių standumo reguliavimu, yra galimybė rinktis dar du kitokius sportinės važiuoklės tipus. Priklausomai nuo komplektacijos, „A3 Sedan“ tiekiamas su 16 – 18 colių ratlankiais. 19 colių ratlankiai montuojami tik kartu su „Audi magnetic ride“ sistema.

Informacinės bei multiterpės pramogos 

„Audi A3 Sedan“ vairuotojams paklūsta daugybė įvairių pramogų bei informacijos šaltinių – „Bang & Olufsen“ garso sistemos, „MMI navigation plus“ navigacija, iš nišos prietaisų skyde pakylantis 7 colių lietimui jautrus ekranas, sukamo tipo „MMI touch“ manipuliatorius ir daugelis kitų. 

Šalia „MMI navigation plus“ teikiamų automobilinių pramogų „Audi A3 Sedan“ vairuotojui prieinamos visos „Audi connect“ funkcijos ir paslaugos, užtikrinančios vairuotojo, keleivių ir automobilio sistemų prieigą prie Interneto bei junglumą su eismo infrastruktūros įranga bei kitais automobiliais. Norint naudotis šiomis paslaugomis, automobilyje turi būti aukštos spartos LTE interneto prieigos šaltinis (mobilusis telefonas su LTE arba specializuotas LTE modemas). Iki šiol prieigai prie „Audi connect“ naudotą UMTS standartą pakeitė pažangesnis LTE standartas, galintis užtikrinti net iki 100 MBit/s atsisiuntimo spartą. Nuo 2013 metų lapkričio mėnesio į „Audi A3 Sedan“ bus galima sumontuoti LTE ryšio modulį. 

Gamintojo nuotr./Audi S3 sedanas
Gamintojo nuotr./„Audi S3“ sedanas

„Audi connect“ įranga suformuoja belaidės WLAN prieigos tašką ir suteikia keleiviams galimybę savo turimais mobiliaisiais įrenginiais kelionės metu naršyti internete. Esant interneto ryšiui, vairuotojui taip pat suteikiama galimybė naudotis specializuotomis internetinėmis paslaugomis, tokiomis, kaip navigacija pagal „Google Earth“ ir „Street View“ vaizdus, kelionės tikslo POI peržiūra, „Audi“ eismo sąlygų suvestinių priėmimas, muzikos internetu klausymasis naudojantis išmaniesiems telefonams skirta „Audi“ programėle. Taip pat užtikrinama prieiga prie informacinių „Audi“ paslaugų ir socialinių tinklų, tokių, kaip „Facebook“ ir „Twitter“. Taip pat prieinama ir specifinė tik vairuotojams skirta informacija – pigesnių degalinių ir laisvų stovėjimo aikštelių paieška. 

Kitų pagalbininkų sąraše: adaptyvinis tempomatas (ACC), persirikiavimo pagalbininkas, važiavimo savo juostoje pagalbininkas, parkavimo pagalbininkas su plataus mastymo lauko vaizdo kamera, „Audi prie sense“ saugos sistema, borto kompiuteris su vairuotojo poilsio rekomendacijų sistema. Pagalbininkų kiekis ir asortimentas priklauso nuo automobilio komplektacijos varianto. Bazinį komplektą visuomet galima papildyti bet kokia papildomų priedų komplekte esančia įranga. 

Gamintojo nuotr./Audi A3 sedanas
Gamintojo nuotr./„Audi A3“ sedanas

Be to, „Audi“ bendrovė siūlo daug papildomų priedų ir automobilio suasmeninimo galimybių – panoraminį stoglangį, daugiafunkcinį centrinį užraktą, papildomą salono šildymo krosnelę, adaptyvinius ksenoninius žibintus ir pan.

Galimi 3 skirtingi komplektacijos variantai, papildoma „S line“ sportinė komplektacija bei visoms komplektacijoms tinkantis sportinio suasmeninimo paketas. Prekyba naujuoju „Audi A3“ Vokietijoje prasidės vasaros pabaigoje. Numatoma kaina – nuo 24300 eurų (už „A3 Sedan“ 1.4 TFSI su 90 kW (122 AG) varikliu). 

„Audi S3 Sedan“

Prasidėjus masinei prekybai naujuoju A3 sedanu, „Audi“ bendrovė po kelių mėnesių planuoja pirkėjams pateikti ir aukščiausios klasės modelį „S3 Sedan“. Jo ratus suks 221 kW (300 AG) pajėgumo keturių cilindrų 2.0 TFSI variklis, išvystantis iki 380 Nm sukimo momentą. 

Gamintojo nuotr./Audi S3 sedanas
Gamintojo nuotr./„Audi S3“ sedanas

Nuo 0 iki 100 km/val. „Audi S3 Sedan“ su automatine pavarų dėže įsibėgėja per 4,9 s (su mechanine pavarų dėže – per 5,3 s). 250 km/val. siekiantis maksimalus greitis yra dirbtinai apribotas ir yra gana tolimas ribiniam. „Audi S3 Sedan“ su automatizuota transmisija 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 6,9 l benzino. 

Sportinės pakabos dėka „S3 Sedan“ kėbulas 25 mm žemesnis, nei įprastos modifikacijos A3 sedano. 18 colių standartinius ratus patikimai stabdo padidinti stabdžių diskai. Papildomai galima užsisakyti magnetinę amortizatorių standumo kontrolės sistemą. Tuomet atsiranda galimybė sumontuoti 19 colių ratlankius. Adaptyvinis vairo mechanizmas su keičiamu vairo mechanizmo perdavimo santykiu yra „S3 Sedan“ bazinės komplektacijos dalis.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Audi „Audi A3“
Parašykite atsiliepimą apie Gazas