Dabar populiaru
Publikuota: 2013 lapkričio 7d. 17:43

Net dešimties metų senumo „Volvo XC90“ pelnė aukščiausią IIHS saugumo įvertinimą

„Volvo XC90“ avarijos bandymas
Kadras iš vaizdo siužeto / „Volvo XC90“ avarijos bandymas

JAV Greitkelių saugumo bei draudimo institutas (IIHS arba „Insurance Institute for Highway Safety“) atlieka neįprastus mašinų saugumo bandymus.

Taip vadinami „Small Overlap Frontal Test“ kategorijos testai atliekami mašinai važiuojant 64 km/val. greičiu bei trenkiantis į kiūtį taip, kad ji liestų tik ketvirtį automobilio priekio pločio. Tiksliau sakant, smūgio metu energiją turi sugerti ne visas priekis, o 25 proc. jo dalis.

Net ir visiškai naujas „Toyota Corolla“ automobilis nesugebėjo pelnyti „Top Safety Pick+“ įvertinimo. Mat, gamintojai daugiau dėmesio skiria kitiems avarijų bandymams („Euro NCAP“ bei „NTHSA NCAP“ JAV rinkai), kur testų metu automobiliai į kliūtį trenkiasi platesne savo priekio dalimi (40 proc.).

Tačiau tokie baisūs testai „Volvo“ kompanijai gėdos neužtraukė. Daugiau nei dešimtį metų gaminamas XC90 visureigis dar kartą įrodo, kad švedų filosofijoje saugumas yra labai aukštoje pozicijoje. 64 km/val. greičiu į siaurą kliūtį rėžęsis visureigis parodė puikius rezultatus. Esminiai konstrukciniai elementai smūgį sugėrė, palyginti, labai švelniai.

Įdomu, ką „Volvo“ parodys su naujos kartos XC90, tačiau kad ir kaip būtų, pirmosios kartos visureigiai dar kartą įrodė, kad dešimtmetį jie buvo gaminami ne veltui.

VIDEO: „Volvo XC90“ „Small Overlap Frontal Test“ bandyme

Palyginimui, pažiūrėkite, kaip viskas susiklostė bandant JAV rinkai skirtą „Toyota Corolla“. Akivaizdu, kad automobilis visą smūgį sugėrė blogiau nei „Volvo“ visureigis. Tuo tarpu nuo 2003-ųjų gaminamas XC90, sugėręs dalį energijos tiesiog nuslydo nuo kliūties.

VIDEO: „Toyota Corolla“ „Small Overlap Frontal Test“ bandyme

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Gera keliauti kartu

Praktiški patarimai

Mano namas

Gaminkite protingai

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie Gazas