-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuo konvejerio nuriedėjo paskutinis „Lamborghini Murcielago“

„Lamborghini“ gamykla Sain Agatos mieste atsisveikina su paskutiniu nuo konvejerio nuriedėjusiu „Murcielago“ superautomobiliu.
„Lamborghini Murcielago LP 670–4 SV“
„Lamborghini Murcielago LP 670–4 SV“ / Gamintojo nuotr.

Paskutinis „Murcielago“ yra tikrai išskirtinis – tai 670 AG V12 variklį turinti LP 670–4 SV modifikacija. Tai pati karščiausia šio modelio versija.

Šis superautomobilis iškeliavo į šalį, kurioje ypač mėgstami greiti automobiliai, – Šveicariją. Primename, kad panašaus kalibro automobiliu šioje šalyje apsilankęs švedas už greičio viršijimą nubaustas vieno milijono JAV dolerių bauda.

Per beveik 10 gamybos metų (pirmasis „Murcielago“ pagamintas 2001 metais) italai pagamino 4 099 šio modelio automobilius. Tai pats populiariausias dvylikos cilindrų „Lamborghini“ pasaulyje.

2001 metais metais tai buvo tikra revoliucija „Lamborghini“ kompanijoje. „Murcielago“ buvo pirmasis automobilis, sukurtas kompaniją kontroliuojant koncernui „Audi“.

Jis buvo greitas, lengvas, galingas ir puikiai valdomas kelyje, ne tik trasoje. Tai visiška iki tol gamintų „Lamborghini“ priešingybė. Senieji „Diablo“ buvo galingi, bet ypač sudėtingi valdyti.

Šį superautomobilį artimiausiu metu pakeis kitas V12 „Lamborghini“ – kol kas jis vadinamas „Yota“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius