-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Opel Zafira Tourer ecoFLEX“ - ekologiška ir talpi. Debiutas kitą pavasarį

„Opel“, po naujos „Zafira Tourer” prekybos Vakarų Europoje pradžios šį rudenį klientams pasiūlys ir itin mažos taršos „ecoFLEX” septynvietę šio vienatūrio versiją. Joje įmontuota „Start/Stop" sistema bei „ecoFLEX” technologijos, kurių dėka „Opel Zafira Tourer 2,0 l CDTI ecoFLEX“ anglies dvideginio tarša tik 119 g/km. Tokia emisija yra mažiausia kompaktiškų vienatūrių klasėje.
„Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“
„Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“ / Gamintojo nuotr.

Kaip ir kiti Opel modeliai su „ecoFLEX“ technologija, „Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX“ paneigia nuostatą, kad mažesnis degalų naudojimas ir mažesnė tarša turi neigiamą poveikį efektyviam automobilio valdymui. 130 AG 2,0 l, keturių cilindrų turbodyzelinis variklis su „Common-rail„ sistema, kuri užtikrina optimalų degalų degimo procesą bei mažesnę trintį, 100 km sunaudoja tik 4,5 l degalų. Maksimalus automobilio greitis - 193 km/h. 100 km/h išvystomas per 11,4 s. Efektyvaus dyzelinio agregato ir mažesnio perdavimo skaičiaus šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės derinys puikiai subalansuoja automobilio eksploatacines savybes ir degalų sąnaudas.

Siekiant pagerinti aerodinamiką, kėbulas buvo pažemintas 10 mm, o radiatoriaus grotelėse įmontuoti oro aptakai, leidžiantys nukreipti oro pasipriešinimą. Oro aptakai, kai važiuojama lėtai, būna vienoje padėtyje, kai greitai – keičia padėtį, kad sumažintų oro pasipriešinimą. Dėl geresnės kėbulo aerodinamikos sumažėja degalų sąnaudos, tuo pačiu ir CO2 tarša.

Šalia spidometro ir tachometro įmontuotas pavarų perjungimo indikatorius perspėja vairuotoją kada yra tinkamas momentas perjungti aukštesnę pavarą. Tai padeda dar labiau taupyti degalus.

Visuose „Zafira Tourer“ oro kondicionavimo kompresorius įsijungia tik tuomet, kai tai būtina

Optimizuota variklio valdymo sistema, kurią keturių cilindrų, 2,0 l, 96 kW/130 AG turbodyzeliniam varikliui sukūrė „Opel“ inžinieriai, garantuoja geriausią ekonomiškumą. Maksimalus 300 Nm sukamo momentas pasiekiamas esant  1.750–2.500 aps./min. Naujoji daugiataškė degalų įpurškimo sistema degalus įpurškia esant 1600 bar slėgiui ir taip gerina degimo procesą, mažina degalų sąnaudas. Variklio trinčiai mažinti, velenui naudojami adatiniai guoliai. Cilindrų slėgio davikliai prie kaitinimo žvakių („Clean Tech“ degimo technologija) leidžia labai tiksliai kontroliuoti degimo procesą. Tepalo siurblys sukuria tik reikiamą slėgį. Viską valdo variklio valdymo modulis, padedantis mažinti anglies dvideginio taršą.

Optimaliam variklio energijos valdymui „Opel“ inžinieriai sukūrė unikalią stabdymo energijos kaupimo sistemą. Ji lėtėjimo metu gautą perteklinę energiją generatoriaus pagalba paverčia elektros energija ir krauna bateriją. Šis procesas vyksta automatiškai, kai tik vairuotojas nustoja akceleruoti ar pradeda stabdyti. Visuose „Zafira Tourer“ modeliuose oro kondicionavimo kompresorius įsijungia tik tuomet, kai tai būtina.

„Opel“ sukurta „Start/Stop“ įranga nuo 2012 m. pavasario bus montuojama į 30 skirtingų modelių ir modifikacijų ir tai leis prisitaikyti prie aplinkosauginių reikalavimų. Esant „Start/Stop“ įrangai, variklis išsijungia automatiškai, kai vairuotojas įjungia neutralią pavarą, atleidžia sankabos pedalą. Judant mažu atstumu, pvz, kamštyje, vairuotojas gali mygtuko pagalba išjungti „Start/Stop“ sistemą pasirinkęs „eco“ funkciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius