-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pristatytas naujasis „Volkswagen Crafter“

Hanoveryje (Vokietija) surengta pasaulinė naujojo „Volkswagen Crafter“ premjera. 4 baziniai modeliai, 3 ilgiai, 3 aukščiai – iš viso 69 šio modelio variantai, rašoma pranešime.
„Vokswagen Crafter“
„Vokswagen Crafter“ / Gamintojo nuotr.

Aprūpintas 5,5 metrinių tonų maksimalia naudingąja apkrova, didesniu maksimaliu krovinių dydžiu (18,4 m3) ir puikiu varomųjų ratų bei variantų pasirinkimu, naujasis „Crafter“ siūlo išskirtinai funkcionalius sprendimus kasdieniams poreikiams.

Naujasis „Crafter“ turi važiuoklę, kuri buvo iš naujo sukurta su elektromechaniniu vairu, patikimais, efektyviais ir optimizuotais tiek ilgoms kelionėms, tiek ir eismui mieste varikliais, gerai apgalvotais pakrovimo sprendimais, praktiniais paruošimais, skirtais kėbulų gamintojams, ergonomiška vairuotojo aplinka ir išskirtiniu vairuotojui padedančių sistemų kiekiu.

Naujajam „Crafter“ siūlomas itin platus variacijų spektras, įskaitant ir didelio tonažo versijas. Furgono ir „Kombi“ variantais naujasis „Crafter“ parduodamas įvairaus ilgio (5986 mm, 6836 mm arba – furgonas – ir 7391 mm) ir aukščio (2355 mm, 2590 mm arba – furgonas – ir 2798 mm). Be to, galimi ir atviri variantai su vienguba arba dviguba kabina bei su arba be kėbulo sprendimų, pvz.: kaip pikapas, su furgono tipo kėbulu arba su išvertimo mechanizmu.

Naujasis „Crafter“ pribloškia, ypač praktiškumo atžvilgiu, puikiu funkcionalumu, rafinuotu paruošimu įvairioms paskirtims ir optimizuotais matmenimis: priekiniais ratais varomas variantas gali siekti iki 18,4 m3 krovininės erdvės su leistinu 3–4 tonų bendruoju krovinių svoriu. 1380 mm krovinių plotis tarp ratų gaubtų ir 4855 mm didžiausias krovinių skyriaus ilgis suteikia „Crafter“ geriausią krovininę erdvę šioje transporto priemonių klasėje.

Naująjį „Crafter“ lengva pakrauti dėl 1311 mm stumdomųjų durų, mažiausio 570 mm slenksčio priekiniais ratais varomose versijose ir pasirinktino 270° galinių durų atidarymo. Naujasis „Crafter“ pateikia protingą krovinių tvirtinimo sprendimą: krovinį galima įtvirtinti iš visų pusių – tiesiogine šių žodžių prasme. Patentuoti avialinijų profilių inkaravimo bėgiai integruoti sienose, pertvaroje, stoge ir ant grindų.

Važiuoklė, sukurta visiškai naujai ir ištobulinta iki smulkiausių detalių, pasižymi patogia „McPherson“ priekine pakaba ir penkiais skirtingais kietos galinės ašies variantais bei parabolinėmis spyruoklėmis, kurios kai kuriose versijose pakeistos progresinėmis spyruoklėmis. Pirmą kartą šiame rinkos segmente įdiegtas elektromechaninis vairas leidžia itin gerai valdyti transporto priemonę, suteikia optimalias manevravimo galimybes ir įgalina saugiai vairuoti – nesvarbu, kiek krovinių pakrauta. Dėl taip išaugusio vairavimo tikslumo ir puikaus klusnumo geriau pritaikytas energijos suvartojimas, todėl ženkliai sumažėja CO2 išmetalų.

Negana to, optimizuota ir vairuotojo aplinka. Galima užsisakyti tris skirtingus pasirinktinos ergonomiškos sėdynės su pakaba, gavusios AGR („Kampanijos už sveikas nugaras“) ženklą, variantus su pritaikoma atrama stuburui ir masažo funkcija. Tarp naujojo „Crafter“ standartinių funkcijų yra elektriniai langai, centrinis užraktas su belaidžiu nuotolinio valdymo pulteliu ir praktiškai bei ergonomiškai sukurta daiktinė su vieta mobiliajam telefonui, nešiojamajam kompiuteriui, planšetei.

Naujajame „Crafter“ esančios pagalbinės vairuotojo sistemos suteikia papildomo patogumo ir saugumo. Dėl elektromechaninio vairo, pirmą kartą naudojamo šioje klasėje, ši transporto priemonė leidžia naudoti neįtikėtinai daug aktyvių pagalbinių vairuotojo sistemų, tokių kaip aktyvi išlikimo juostoje sistema („Lane Assist“), automobilio statymo pagalbinė sistema („Park Assist“) ir priekabos valdymo pagalbinė sistema („Trailer Assist“). Tarp kitų pagalbinių sistemų (kai kurios – pasirinktinės) yra „ACC Follow to Stop“ prisitaikanti kelionės valdymo sistema, „Front Assist“ avarinio stabdžio sistema, standartinė „Automatic Post-Collision Braking System“, taip pat standartinė šoninio vėjo pagalbinė sistema, vairuotojo įspėjimo sistema, automatinė tolimųjų ir artimųjų šviesų valdymo sistema „Light Assist“ ir daugybė kitų. Tarp pasyvių saugos sistemų yra – šalia priekinių, šoninių ir galvos oro pagalvių vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui – atbulinės eigos kamera, „Rear Traffic Alert“, jutiklinė šonų apsaugos sistema, specialiai sukurta naujajam „Crafter“

„Modular Diesel Platform“ („MDB“) paremti EU6 varikliai buvo patobulinti ir specialiai pritaikyti naujajam „Crafter“, atsižvelgiant į didelius komercinei transporto priemonei keliamus reikalavimus. Tai yra itin patikimi varikliai, sukurti tiek trumpų, tiek ir ilgų atstumų pervežimams. 2,0 l TDI variklis „EA 288 Commercial“, patobulintas specialiai „Crafter“, EU6 rinkoje bus parduodamas su trimis skirtingais galios variantais priekiniais ratais varomai transporto priemonei: 75 kW (102 AG), 103 kW (140 AG) arba kaip „BiTurbo TDI“ – 130 kW (177 AG). Naujasis „Crafter“ taip pat išsiskiria savo tvirtumu ir atsparumu nusidėvėjimui, mažomis priežiūros ir aptarnavimo išlaidomis, o visa tai kartu per transporto priemonės gyvavimo ciklą sumažina bendras įrangos naudojimo sąnaudas (TCO).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius