PSA vizija – pasaulinė parterystė, kuri padėtų parduoti daugiau nei po 9 mln. automobilių per metus. Tačiau GM kol kas planuoja daugiau dėmesio skirti „Opel“ padėčiai gerinti ir tiki, kad ši markė tikrai atsigaus ir taps perspektyvi.
GM pirmiausia nori bandyti ieškoti kelių, kaip įsitvirtinti Europoje. O PSA, kaip ir daugelis kitų didelių sąnaudų bei rinkos pertekliaus kamuojamų Europos automobilių gamintojų žvalgosi perspektyvų už Europos ribų.
Aljansas tarp dviejų kompanijų, kurios turi skirtingas vizijas, gali būti be ateities. GM tai tikrai supranta, nes turėjo karčios patirties. Tačiau abiejų kompanijų atstovai neketina inicijuoti skyrybų. Atvirkščiai, sako, kad partnerystė bus naudinga abiem šalims.
PSA vadovas Philippe Varinas patikino, kad aljanso planai sutampa su kompanijos planais iki 2020 m. 2 trečdalius pardavimų turėti už Europos ribų.