-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot-Citroen“ ir „General Motors“ aljanso viziją mato skirtingai

„General Motors“ ir naujas aljanso partneris „PSA Peugeot-Citroen“ bando ieškoti kompromisų, nes, pasirodo, abiejų kompanijų norai ir siekiai skiriasi. Kažkodėl tai nebuvo aptarta prieš pasirašant keliasdešimt milijonų vertės sutartį...
„Peugeot 4008“ krosoveris
„Peugeot 4008“ krosoveris / Gamintojo nuotr.

PSA vizija – pasaulinė parterystė, kuri padėtų parduoti daugiau nei po 9 mln. automobilių per metus. Tačiau GM kol kas planuoja daugiau dėmesio skirti „Opel“ padėčiai gerinti ir tiki, kad ši markė tikrai atsigaus ir taps perspektyvi.

GM pirmiausia nori bandyti ieškoti kelių, kaip įsitvirtinti Europoje. O PSA, kaip ir daugelis kitų didelių sąnaudų bei rinkos pertekliaus kamuojamų Europos automobilių gamintojų žvalgosi perspektyvų už Europos ribų.

Aljansas tarp dviejų kompanijų, kurios turi skirtingas vizijas, gali būti be ateities. GM tai tikrai supranta, nes turėjo karčios patirties. Tačiau abiejų kompanijų atstovai neketina inicijuoti skyrybų. Atvirkščiai, sako, kad partnerystė bus naudinga abiem šalims.

PSA vadovas Philippe Varinas patikino, kad aljanso planai sutampa su kompanijos planais iki 2020 m. 2 trečdalius pardavimų turėti už Europos ribų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius