Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault“ įmonių grupė skelbia apie 3,2 proc. išaugusius pardavimus

„Renault“ įmonių grupė skelbia, kad 2014 m. lengvųjų automobilių (LA) ir lengvųjų komercinių automobilių (LKA) pardavimai išaugo 3,2 proc., o pasaulinėje automobilių rinkoje buvo įregistruoti 2 712 432 nauji automobiliai.
„Renault“
„Renault“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Europoje „Renault“ įmonių grupės rinkos dalis padidėjo 0,6 procentinio punkto ir pasiekė 10 proc. ribą. Pardavusi 1 464 614 automobilių, įmonių grupė savo pardavimų apimtis padidino 12,5 proc. ir net du kartus pralenkė rinkos augimo tempus.

Puikūs „Renault“ ir „Dacia“ prekės ženklų pardavimai, kuriuos lėmė neįtikėtina „Clio“, „Captur“, „Duster“ ir „Sandero“ sėkmė, leido įmonių grupei išlyginti sumažėjusius pardavimus kitų pasaulio šalių rinkose. 

Nepaisant ekonominės ir finansinės krizės, kuri paveikė svarbiausias sparčiai augančias rinkas, įmonių grupė laikėsi tvirtai ir iki rekordinių dydžių padidino savo rinkos dalį antrojoje bei trečiojoje pagal dydį savo rinkoje: atitinkamai Brazilijoje iki 7,1 proc., o Rusijoje iki 7,9 proc. Deja, esant tokioms sudėtingoms aplinkybėms, naujų įregistruotų automobilių skaičius už Europos ribų smuktelėjo 5,9 proc.

„Scanpix“/AP nuotr./„Renault“
„Scanpix“/AP nuotr./„Renault“

2014 m. „Renault“ įmonių grupė užfiksavo rekordiškai – net 12,5 proc. didesnį įregistruotų naujų savo automobilių skaičių rinkoje, kuri apskritai išaugo tik 5,9 proc. Be to, padidinusi rinkos dalį 0,6 procentinio punkto, įmonių grupė pasiekė svarbią 10 proc. rinkos dalies ribą. Tiek pardavimų apimtys, tiek ir rinkos dalis išaugo beveik visose įmonių grupės rinkose. Pats didžiausias augimas užfiksuotas Jungtinėje Karalystėje (+41,9 proc.), Portugalijoje (+42,1 proc.), Ispanijoje (+30,2 proc.) ir Italijoje (+28,9 proc.).

Prancūzijoje „Renault“ įmonių grupė savo rinkos dalį padidino dar 1,3 procentinio punkto ir dabar jai tenka 26,6 proc. visos rinkos. Palyginti su 2013 m., pardavimų apimtys išaugo 5,5 proc. Prancūzijos rinkoje „Clio“ yra perkamiausias automobilis (įregistruota daugiau kaip 105 000 naujų automobilių), o „Captur“ – populiariausias miesto visureigis.

„Renault“ nuotr./„Renault Captur Helly Hansen“
„Renault“ nuotr./„Renault Captur Helly Hansen“

Perkamiausių lengvųjų automobilių dešimtuke – net penki įmonių grupės automobilių modeliai. 31,7 proc. rinkos ir 1,3 proc. išaugęs naujų įregistruotų automobilių skaičius akivaizdžiai byloja, kad LKA segmento rinkoje dominuoja irgi „Renault“. 

Nepaisant nuosmukio pagrindinėse sparčiai augančiose pasaulio rinkose, „Renault“ laikėsi gana tvirtai ir padidino savo rinkos dalį Rusijoje, Brazilijoje, Turkijoje ir Alžyre. Deja, 5,9 proc. smuktelėjo įregistruotų naujų įmonių grupės automobilių skaičius už Europos ribų, kur įregistruotas 1 247 821 automobilis, arba 46 proc. visame pasaulyje įregistruotų naujų įmonių grupės automobilių (atitinkamai 2013 m. – 50 proc.).

2014 m. „Renault“ įmonių grupės rinkos dalis išaugo 0,7 procentinio punkto ir dabar siekia 10,3 proc. Puikių pardavimų Rusijoje ir Turkijoje dėka įmonių grupė pranoko rinkos, kurioje įregistruota 5,4 proc. mažiau naujų automobilių ir kuri apskritai susitraukė 11,5 proc., tempus. 

„Scanpix“/„Xinhua“/„Sipa USA“ nuotr./„Renault“
„Scanpix“/„Xinhua“/„Sipa USA“ nuotr./„Renault“

Amerikos žemynuose įregistruoti 416 934 nauji automobiliai. Tai reiškia, kad vangioje rinkoje, kuri faktiškai vien dėl ekonominės padėties Argentinoje susitraukė 7,5 proc., įmonių grupės pardavimų apimtys sumažėjo 10,7 proc. Tačiau sėkmė Brazilijos rinkoje įmonių grupei užtikrino 6,4 proc. rinkos dalį (sumažėjimas 0,2 procentinio punkto). 

2014 m. Afrikos, Vidurio Rytų ir Indijos regione įregistruota 308 012 naujų automobilių. Tai reiškia, kad įmonių grupės paravimų apimtys smuko 9,2 proc., o rinkos dalis, kuri sumažėjo 0,7 procentinio punkto, dabar yra 3,8 procento. Smukimas pastebėtas ir kai kuriose pagrindinėse įmonių grupės rinkose, pavyzdžiui, Šiaurės Afrikoje (-13,2 proc.) ir Indijoje (-0,8 proc.)

Azijos ir Ramiojo vandenyno šalių regione parduoti 133 172 automobiliai rodo, kad įmonių grupės pardavimų apimtys šiame regione šovė į viršų: rinkai išaugus tik 4,6 proc., įmonių grupės pardavimai išaugo 23 proc. Augimą skatina Korėjoje įgyvendinamas „Renault Samsung Motors“ atgaivinimo planas.

„Renault“ nuotr./Mažieji „Renault“ automobiliai
„Renault“ nuotr./Mažieji „Renault“ automobiliai

Laukiama, kad palyginti su 2014 m., pasaulinės rinkos augimas 2015 m. bus nedidelis – vos 2 proc. Tik kuklaus augimo – nuo 1 iki 2 proc. tikimasi ir Europos rinkoje. Prognozuojama, kad Prancūzijos rinka liks tokioje pat padėtyje. 

„Dirbdami rinkoje, kurioje vis dar vyrauja neapibrėžtumas, 2015 m. toliau įgyvendinsime savąjį vidutinės trukmės laikotarpio planą „Renault Drive the Change“. Prognozuojame, kad išaugs pasaulinės mūsų produktų pardavimų apimtys, kad sustiprinsime savo pozicijas Europoje ir kad pagerinsime padėtį svarbiausiose sparčiai augančiose rinkose. Toliau augti mums padės spartesnis produktų diegimo planas: rinkai pateiksime penkis naujus modelius,“ – kalbėdamas apie ateitį, pareiškė vykdomojo komiteto narys, veiklos efektyvumo vadovas ir pardavimų bei rinkodaros srities viceprezidentas Jerome Stollas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius