-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault-Nissan“ oficialiai patvirtino specialiai augančioms rinkoms skirtų modelių gamybos pradžią

Generalinis direktorius ir pirmininkas Carlosas Ghosnas patvirtino, kad „Renault-Nissan“ aljansas kuria visiškai naujus automobilius, kurie atitiktų specifinius greičiausiai augančių pasaulio ūkių naujų automobilių pirkėjų poreikius.
„Datsun Go“
„Datsun Go“ / „Datsun“ nuotr.

Šis pranešimas paženklina visiškai naujų automobilių programos, kurią nuo pat jos sumanymo drauge kūrė „Renault SAS“ ir „Nissan Motor Co., Ltd.,“ komandos, įgyvendinimo pradžią. Programa, kuri aljanso viduje vadinama CMF-A, aprėpia įperkamiausių bendrų modulių automobilių šeimos (unikalios „Renault-Nissan“ aljanso transporto priemonių architektūros modulinės sistemos) transporto priemonių kategoriją.

CMF koncepcija reiškia, kad automobilius apibūdina penki pagrindiniai moduliai: variklio skyrius, valdymo skydas, priekinė apatinė dalis, užpakalinė apatinė dalis ir elektrinės (elektroninės) dalies architektūra. Naudojant tarpusavyje suderinamas dalis, vėliau galima suformuoti šimtus galimų konfigūracijų, taip pasiekiant patį didžiausią efektyvumą ir prekės ženklo išskirtinumą.

Automobilių gamyba pagal CMF-A programą prasidės 2015 m. Čenajuje veikiančioje „Renault-Nissan“ aljanso gamykloje. Artėjant gamybos pradžiai, „Renault“ ir „Nissan“ pateiks daugiau informacijos apie gamybos niuansus, įskaitant ir kai kuriuos kainodaros aspektus bei gamybos apimtis.

Panašiai kaip ir visos CMF kategorijos, CMF-A pasižymi dideliu lankstumo laipsniu. Išsiskiriantį kėbulo stilių ir transmisijos variantus galima pritaikyti prie konkrečių klientų poreikių ir pageidavimų tiek Indijoje, tiek ir kitose sparčiai augančiose pasaulio rinkose.

„Su naująja CMF-A programa imamės naujos krypties, kuri leistų ne tik patenkinti, bet ir pranokti aukštus sparčiausiai augančių pasaulio rinkų vartotojų, o ypač tų, kurie naują automobilį perka pirmą kartą, reikalavimus, – pabrėžė Carlosas Ghosnas, kalbėdamas Čenajuje įsikūrusiame konstravimo padalinyje, kuris dar vadinamas „Renault-Nissan“ technologijų verslo centru ir kuriame buvo pradėta kurti naujoji CMF-A programa. – Šie klientai, kurie yra labai įtakingi, visiškai nepageidauja nebekonkuruojančio automobilio modelio, kuris iš pradžių buvo skirtas išsivysčiusių rinkų klientams. Jie nori ir nusipelnė šiuolaikiško, tvirto ir stilingo automobilio, kurio kaina būtų tokia, kad reikštų tokių puikiai įrengtų automobilių kainos proveržį.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius