Šiuo metu SAAB kompaniją kontroliuoja teismas. Automobilių gamintojas ruošiasi pateikti prašymą restruktūrizacijai. Jie iki šiol laukia beveik 250 mln. Lt paskolos iš Kinijos kompanijos „Youngman“. Šie pinigai būtų skirti darbuotojų atlyginimams sumokėti.
Taip pat, SAAB kompanija laukia Kinijos vyriausybės patvirtinimo dar vienam sandoriui. „Zhejiang Youngman Lotus Automobile“ ir „Pangda“ kompanijos nori investuoti apie 800 mln. Lt. Galima sakyti, jog šie pinigai išgelbėtų SAAB, tačiau pastaruoju metu Kinijos vyriausybės demonstruojama politika verčia abejoti, ar šie pinigai pasieks Švediją.
„Autocar“ šaltiniai tvirtina, kad kinams gali užkliūti tai, kad sandoryje neužsimenama apie jokias intelektualines nuosavybes. Tie patys šaltiniai teigia, kad buvusiems SAAB šeimininkams „General Motors“ pavyko kinus įkalbinti patvirtinti jų sandorį tik todėl, kad jame figuravo „Epsilo“ platformos duomenys.
Na, o pačioje Švedijoje nuotaikos taip pat ne kokios. SAAB bylos administratorius panašu, kad sprendimą dėl kompanijos ateities priims dar nesulaukęs Kinijos vyriausybės sprendimo.
Taigi, gali būti, kad jau trečiadienį pranešime jums žinią apie SAAB įmonės bankrotą. Gaila, tačiau Švedijos vyriausybė jau yra sakiusi, kad SAAB negelbės.