„Pats vairavau „Model S“ Vokietijos „autobane“ – vietoje, kur greitis buvo neribojamas. Buvo išties smagu, tačiau specialiai Vokietijos rinkai pasiūlysime naują programą, su kuria šie elektromobiliai bus efektyvesni esant dideliam greičiui“, – spaudos konferencijoje teigė kompanijos vadovas.
„Šį privalumą siūlysime tiems, kurie Vokietijos greitkeliuose nevengia pasimėgauti neribojamu leistinu greičiu. Suprogramuosime automobilius taip, kad pasiekę maksimalų greitį jie važiuotų maloniau“, – pridūrė Elonas Muskas.
Milijardierius spaudos konferencijos metu pranešė, kad iš Kalifornijos, Silicio Slėnyje įkurtos „Tesla“ būstinės bus atsiųsti geriausi inžinieriai. Jie, E.Musko teigimu, pasirūpins, kad „Model S“ atitiktų Vokietijos „autobanų“ standartus – t.y. tiktų važinėjimui didesniais greičiais.
Gamintojo nuotr./„Tesla Supercharger“ kroviklių stotis |
Įdomu tai, kad tokia įranga vokiečiams bus siūloma nemokamai. Panašu, kad ši kompanija išties rūpinasi savo reputacija. Nors ir „Tesla“ vadovas neatskleidė tikslių naujos elektrinių agregatų valdymo programos charakteristikų, specialistai mano, jog inžinieriai ne tik padidins „rekomenduotiną“ „Model S“ važiavimo greitį, tačiau padidins ir maksimalias šio elektromobilio galimybes. Kiekvieno elektrinio sedano maksimalus greitis ribojamas ties 209 km/val. riba.
Tačiau ties šia vieta „Tesla“ dėmesys Vokietijai nesibaigia. Amerikiečiai nori įrengti automobilių baterijų įkrovimui skirtą „Supercharger“ stotelių tinklą, o iki 2014-ųjų pabaigos visa Vokietija jau būtų užpildyta tokiomis stotelėmis.
Priminsime, kad gera infrastruktūra bei didelės lengvatos elektromobiliams Norvegijoje nustebino net visą „Tesla“ vadovybę. Mat, rugsėjo mėnesį šioje turtingoje Skandinavijos šalyje „Model S“ buvo pats populiariausias naujas automobilis. Jų per pirmąjį rudens mėnesį parduota daugiau nei „Volkswagen Golf“ modelių.