-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tesla Model 3“ pirkėjai skundžiasi: automobiliai ir toliau gaminami su defektais

„Tesla Model 3“ nėra labai pigus automobilis. Pačios pigiausios šios mašinos versijos dar nėra gaminamos, tačiau ir vidutinės komplektacijos „Model 3“ kainuoja apie 40 tūkstančių eurų. Tai leidžia šiam elektromobiliui varžytis su panašios klasės automobiliais su vidaus degimo varikliais, tačiau kaip sekasi su kokybe? Vienas vaizdo įrašas atskleidė daugybę surinkimo defektų.
„Tesla Model 3“
„Tesla Model 3“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Tesla Model 3“ istorija yra tarsi linksmieji kalneliai. Vos pristatytas automobilis sulaukė milžiniško populiarumo. Žmonės stojo į eiles, kad galėtų įsigyti šį automobilį, o žurnalistai jį lygino su „Ford Model T“. Kodėl? Todėl, kad kaip „Model T“ tapo pirmuoju masėms skirtu automobiliu, taip „Model 3“ turėjo tapti pirmuoju elektromobiliu, kuris kaip lygus su lygiais konkuruos su iškastiniu kuru varomais automobiliais. Tačiau tuomet iškilo daugybė gamybos sunkumų, vienas po kito buvo nepasiekti gamybos apimčių tikslai, šiek tiek padidėjo kaina ir pirkėjai pasidarė nepatenkinti. O jiems būti nepatenkintiems tikrai yra dėl ko.

Maždaug 40 tūkstančių eurų kainuojantis „Tesla Model 3“ kaina konkuruoja su gerai sukomplektuotu „Audi A4“ ar kuklesniu „Audi A5 Sportback“, ar net A6 – priklausomai nuo komplektacijos, šie automobiliai gali kainuoti labai panašiai. Tačiau, jei jums pristatyta „Audi“ būtų subraižyta iki metalo, tarpai tarp skirtingų kėbulo elementų būtų labai nelygūs, o stoglangis būtų akivaizdžiai kreivas, tikriausiai nebūtumėte patenkinti?

Tokios būklės „Tesla Model 3“ gavo „Engineering Explained“ kanalo kūrėjas Jasonas Fenske. Tiesa, savo automobilį jis gavo labai greitai, o visus defektus „Tesla“ pažadėjo ištaisyti.

Šiame vaizdo įraše išvardinta didžioji dalis Fenske „Model 3“ defektų.

VIDEO: Vos įsigijęs „Tesla Model 3“ pirkėjas pastebėjo automobilio defektus

Išvardinti defektai – tik kosmetiniai, tačiau daugelis automobilių gamintojų jų tiesiog nepraleistų. Pavyzdžiui, skirtingi tarpai tarp kėbulo dalių yra tikrinami keletą kartų net „Dacia“ gamyklose. Dar daugiau – naudotų automobilių prekeiviai kėbulo nelygumus laiko anksčiau avarijoje apgadinto automobilio požymiu. Pats Fenske per daug nesipiktino tokiu automobiliu, nes jis jam patinka, o gamintojas pažadėjo defektus ištaisyti. Tačiau akivaizdu, kad „Tesla“ turi rimtų problemų ne su automobilių gamyba ar jos apimtimis, o su kokybės kontrole.

Kiti „Model 3“ pirkėjai anksčiau skundėsi, kad salonui panaudotos apdailos medžiagos nėra tokios kokybiškos, kokios buvo matomos pirmuosiuose automobiliuose ir nuotraukose „Tesla“ puslapyje. Subraižytais kėbulais, nekokybišku dažų padengimu ir net dulkėmis po lako sluoksniu skundėsi daugybė pirkėjų, tačiau panašu, kad tokie automobiliai gamyklą palieka ir toliau. Kodėl? Ar tai nulėmė didesnių gamybos apimčių siekimas ar „Tesla“ tiesiog naudojasi „Apple“ efektu, kai šio prekės ženklo gerbėjai yra linkę užmerkti akis kai kuriems trūkumams vien dėl to, kad pats produktas jiems patiko iš karto ar simbolizuoja tam tikrą socialinį statusą?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius