Atkreipkite dėmesį, kad šiame sąraše nėra nei „geriausio“, nei „blogiausio“ variklio – visi jie išdėstyti atsitiktine seka. Negana to, Jungtinėse Amerikos Valstijose dyzeliniai automobiliai yra ne tokie populiarūs, kaip Europoje, todėl stebėtis, kad sąraše jų yra per mažai – nereikėtų.
„Audi S5“ 3,0 litrų TFSI V6 variklis su mechaniniu kompresoriumi
Šis „Audi“ agregatas į geriausių variklių sąrašą patenka ketvirtus metus iš eilės. Šie motorai montuojami S4, S5 bei A8 modeliuose ir hibridiniuose „Porsche“ bei „Volkswagen“ markės automobiliuose. 3,0 litrų V6 jėgainė generuoja 333 AG.
Gamintojo nuotr./„Audi S5“ |
BMW 328i 2,0 litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi
BMW į geriausių variklių dešimtuką šiais metais papuolė net su dviem agregatais. Pirmasis iš jų – 2,0 litrų keturių cilindrų motoras su (pagal „twin-scroll“ technologiją sukurtais) turbokompresoriumi. Šie 240 AG agregatai suka galinius varančiuosius 328i ratus bei leidžia suderinti du, atrodo, nesuderinamus dalykus: mažas degalų sąnaudas su puikiomis dinaminės charakteristikomis. Gamintojas deklaruoja, kad 328i šimtui kilometrų pareikalaus tik 7,8 litro degalų.
Gamintojo nuotr./BMW 328i |
BMW 135i 3,0 litrų šešių cilindrų variklis su dviem turbokompresoriais
Šios 3,0 litrų jėgainės su priverstinio oro pripūtimo sistema mažų 1 klasės BMW modelių kėbuluose generuoja 320 AG. Tai – treti metai iš eilės, kai šis motoras patenka į „Ward‘s Auto“ dešimtuką. BMW duomenimis, 135i demonstruoja pagirtinas 10,2 l/100 km degalų sąnaudas.
Gamintojo nuotr./BMW 135i |
„Dodge RAM 1500“ 3,6 litro „Pentastar“ V6 variklis
JAV rinkai skirtuose „Dodge RAM“ sunkvežimiuose montuojamos 3,6 litro „Pentastar“ jėgainės nuo 2009-ųjų pripažintos geriausiomis savo klasėje. Šis agregatas, suporuotas su aštuonių laipsnių automatine transmisija šiam sunkiasvoriui ne tik suteikia žemiausias klasėje degalų sąnaudas, bet ir galimybę traukti 2,7 tonos krovinį.
Gamintojo nuotr./„Dodge RAM 1500“ |
„Ford Focus ST 2,0 litrų keturių cilindrų „EcoBoost“ variklis
Keturių cilindrų „EcoBoost“ agregatas pakeitė prieš tai „Focus ST“ versijose montuotą 5 cilindrų jėgainę. Vos pasklidus gandams apie tokį gamintojo sprendimą dauguma entuziastų nusivylė, tačiau iš tikrųjų šis motoras su 252 AG yra būtent toks, kokio ir reikėtų tokios klasės automobiliui.
Gamintojo nuotr./„Ford Focus ST“ |
„Ford Shelby GT500“ 5,8 litro V8 variklis su mechaniniu kompresoriumi
Tai – vienas iš pačių raumeningiausių Jungtinių Amerikos Valstijų automobilių. 650 AG bei 812 Nm net ir puikiomis aerodinaminėmis savybėmis negalinčiam didžiuotis automobiliui suteikia maksimalų 320 km/h greitį. Daugybė šį automobilį bandžiusių žmonių jį pavadino tiesiog „beprotišku“.
Gamintojo nuotr./„Ford Shelby GT500“ |
„Cadillac ATS“ 2,0 litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi
2,0 litrų „Ecotec“ variklis su turbokompresoriumi generuoja net 272 AG. Kai kurių šaltinių teigimu, pastarasis automobilis kelyje elgiasi smagiau nei analogiškas 3 serijos BMW. Panašu, jog „General Motors“ pasistengė kurdami ne tik prabangos elementus bei elegantišką dizainą, bet ir gerus variklius.
Gamintojo nuotr./„Cadillac ATS“ |
„Honda Accord Sport“ 2,4 litro keturių cilindrų variklis
Net dviejų JAV rinkai skirtų versijų varikliai pateko į dešimtuką. Vienas iš agregatų – 2,4 litro motoras su 189 AG. Puikios charakteristikos žemų sūkių diapazone bei geros degalų sąnaudos šiam varikliui suteikia vieno iš dešimties geriausių vardą.
Gamintojo nuotr./„Honda Accord Sport“ |
„Honda Accord Sport“ 3,5 litro V6 variklis
JAV rinkoje gaminami „Accord“ ir su 3,5 litro V6 varikliais. 278 AG bei 341 Nm šeimyniniam automobiliui suteikia puikias dinamines savybes. Šie SOHC tipo varikliai buvo tobulinami metų metus, tačiau naujausiame modelyje sumontuoti agregatai per automobilio bandymus demonstravo stebinančiai mažas, 8,1 l/100 km degalų sąnaudas.
Gamintojo nuotr./"Honda Accord Sport" |
„Subaru BRZ“ 2,0 litrų keturių cilindrų horizontaliai opozicinis variklis
Ši „Subaru“ jėgainė yra montuojama į „Scion FR-S“, „Subaru BRZ“ bei „Toyota GT86“ automobilius. Priešingai nuo pramonėje vyraujančių „turbo“ tendencijų, inžinieriai šiuose modeliuose nusprendė montuoti atmosferinius variklius. 2,0 litrų motoras su 200 AG – vienas smagiausių agregatų savo klasėje.
Gamintojo nuotr./„Subaru BRZ“ |