Pirmasis nuo „Toyota“ konvejerio nuriedėjęs modelis buvo „AA“ lengvasis automobilis. Vėliau pagamintas ir „G1“ sunkvežimis. Originalių automobilių iki šių dienų išliko vos keletas, tačiau ne vienas „Toyota“ entuziastas pagamino „AA“ ar „G1“ kopijų.
1937-aisiais „Toyota“ kompanija, pagaminusi keletą modelių gimtosios šalies rinkai, pajėgas metė nebrangių automobilių gamybai, kurie turėjo patenkinti JAV klientų poreikius.
Pirmuoju eksportuotu automobiliu tapo „Crown“ modelis. Tiesa, Japonijoje gana populiarus automobilis buvo per lėtas Amerikos keliams ir vietinių pirkėjų nesužavėjo.
„Toyota“ pasimokė iš klaidos ir pradėjo kurti automobilius pagal JAV pirkėjų poreikius. Japonijos automobilių gamintojo planai pasiteisino ir bėgant metams tekančios saulės šalies kompanija vis labiau tvirtino savo pozicijas JAV rinkoje, kol galiausiai tapo vienu iš populiariausių gamintojų.
Dar vienas perversmas įvyko tuomet, kai „Toyota“ kompanija nusprendė laikytis hibridinių modelių ideologijos ir metė didelius resursus šiai sričiai plėtoti. 1997-aisiais „Toyota“ pradėjo serijinę pirmosios kartos „Prius“ modelio gamybą. Nors automobilis savo išvaizda nežavėjo, tačiau klientus viliojo modelio taupumas.
Iš pradžių klientai į šią idėją žiūrėjo skeptiškai, tačiau elektros ir benzino variklių tandemas ilgainiui užkariavo rinką. Vėliau visame pasaulyje „Toyota“ pardavė daugiau nei 6 milijonus hibridinių automobilių.
Dabar „Toyota“ nusprendė pamaloninti savo modelių gerbėjus ir pristatė internetinį puslapį, kuriame patalpinta visa gamintojo automobilių istorija. Čia lankytojai gali rasti visų kada nors pagamintų modelių nuotraukas ir detalius aprašymus.