Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Turėjęs tapti ypač populiarus, „Tata Nano“ tampa niekam nereikalingas

Šis automobilis turėjo visą Indiją perkelti nuo nesaugių motorolerių į modernią, bet paprastą ketverių durų transporto priemonę. Deja, pardavimo rezultatai byloja apie didelę nesėkmę.
„Tata Nano CX“
„Tata Nano CX“ / Gamintojo nuotr.

Prieš pradėdamas prekiauti automobiliais „Tata Nano“ Indijoje, gamintojas net surengė loteriją. Norėta atrinkti šimtą tūkstančių laimingųjų, kurie galės pirmieji įsigyti 2 500 JAV dolerių kainuojantį automobilį.

Tačiau „Bloomberg“ praneša, kad iki šiol parduota tik 70 tūkst. automobilių „Tata Nano“. Lapkričio rezultatai kompanijos „Tata“ vadovams turbūt sapnuojasi naktimis kaip košmaras – per visą mėnesį šalyje, kurioje gyvena 1,2 milijardo gyventojų, parduoti vos 589 vienetai automobilių „Nano“.

Kompanijos „Tata“ atstovai situaciją komentuoja atsargiai. Jie spėja, kad dėl to kalta ne ypač vykusi finansavimo sistema. Pagrindiniai „Nano“ klientai yra mažai uždirbantys indai, o jiems bankai taip lengvai pinigų neskolina.

„Tata“ atstovai neužsimena apie dar vieną potencialią problemą. Naujienų tarnybos praneša apie ne vieną užsiliepsnojusį automobilį. Potencialūs pirkėjai labai bijo rizikuoti, jų galva, labai dideliais pinigais ir nusipirkti labai prabangią kepsninę...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius