-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turėjęs tapti ypač populiarus, „Tata Nano“ tampa niekam nereikalingas

Šis automobilis turėjo visą Indiją perkelti nuo nesaugių motorolerių į modernią, bet paprastą ketverių durų transporto priemonę. Deja, pardavimo rezultatai byloja apie didelę nesėkmę.
„Tata Nano CX“
„Tata Nano CX“ / Gamintojo nuotr.

Prieš pradėdamas prekiauti automobiliais „Tata Nano“ Indijoje, gamintojas net surengė loteriją. Norėta atrinkti šimtą tūkstančių laimingųjų, kurie galės pirmieji įsigyti 2 500 JAV dolerių kainuojantį automobilį.

Tačiau „Bloomberg“ praneša, kad iki šiol parduota tik 70 tūkst. automobilių „Tata Nano“. Lapkričio rezultatai kompanijos „Tata“ vadovams turbūt sapnuojasi naktimis kaip košmaras – per visą mėnesį šalyje, kurioje gyvena 1,2 milijardo gyventojų, parduoti vos 589 vienetai automobilių „Nano“.

Kompanijos „Tata“ atstovai situaciją komentuoja atsargiai. Jie spėja, kad dėl to kalta ne ypač vykusi finansavimo sistema. Pagrindiniai „Nano“ klientai yra mažai uždirbantys indai, o jiems bankai taip lengvai pinigų neskolina.

„Tata“ atstovai neužsimena apie dar vieną potencialią problemą. Naujienų tarnybos praneša apie ne vieną užsiliepsnojusį automobilį. Potencialūs pirkėjai labai bijo rizikuoti, jų galva, labai dideliais pinigais ir nusipirkti labai prabangią kepsninę...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius