Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje galima pamatyti naują „Range Rover Evoque“: važiuoja tarsi bėgiais

Nors 2011 metais prekyboje pasirodęs „Range Rover Evoque“ dažniau vadinamas stiliaus ikona, antradienį Vilniaus „Inchcape“ salone automobilį pristačiusi „Land Rover“ Baltijos šalių marketingo vadovė Justė Šataitė kalbėjo ne tik apie grožį ir stilių. Beje, šiuo metu per Europą keliauja tik 5 tokie „First Edition“ modeliai. Tačiau pirmi 5, skirti Lietuvos rinkai, atvyks jau netrukus – balandį. Tik kainuos pigiau, nei šis, tapęs pirmąja kregžde – nuo 41 850 EUR.
Naujojo „Range Rover Evoque“ išankstinė pristatymas
Naujojo „Range Rover Evoque“ išankstinė pristatymas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Balandį Lietuvos rinkoje startuosiantis antrosios kartos „Evoque“ neprarado žavesio, tapo dar solidesnis, sportiškesnis ir turi daug naujų gebėjimų.

Automobilio kūrėjai stengėsi išlaikyti išskirtinę ir lengvai atpažįstamą išvaizdą, tačiau įgyvendino ir naują technologijų bei inžinerinių sprendimų – perkėlė jas iš prabangesnio brolio „Velar“.

Išankstinės premjeros metu „Evoque“ Vilniuje viešės tik iki kovo 1 dienos.

Naujasis „Evoque“ – ir stilingas, ir sportiškas, ir labai pravažus. Todėl, pasak automobilį jau išbandžiusio pardavimų vadovo Martyno Vičino, „Evoque“ tapo itin patikimas ir stabilus slidžiame kelyje:

„Žinoma, įmanoma eiti prieš fiziką. Tačiau patobulinta konstrukcija užtikrina, kad šis miesto visureigis važiuoja tarsi bėgiais – ten, kur nori vairuotojas. Tą užtikrina ant galinės ašies diferencialo sumontuotos sankabos kiekvienam pusašiui atskirai“.

Stilius ir patogumas

Išskirtinę išvaizdą automobiliui suteikia sportiškumą ir galią pabrėžiantys atributai: nauji priekinių ir galinių LED žibintų blokai, masyvūs 21 colio ratlankiai, duryse paslėptos rankenėlės ir dinamiškos šoninės linijos.

Nors automobilio ilgis išliko beveik nepakitęs (4,37 m), visiškai nauja platforma PTA (Premium Transverse Architecture) leido šiek tiek prailginti ratų bazę ir racionaliau išnaudoti vidaus erdves. Taip pavyko laimėti daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams, padidinti daiktadėžių tūrį ir dešimtadaliu padidinti bagažinę.

VIDEO: Naujas „Range Rover Evoque“

Kai kurie technologijų sprendimai apskritai iki šiol nebuvo naudoti koncerno automobiliuose. Pavyzdžiui, galinio vaizdo veidrodėlis su „ClearSight“ sistema, transliuojančia plataus kampo vaizdą iš gale įtaisytų vaizdo kamerų, arba „ClearSight Ground View“ leidžianti matyti kelią, esantį po automobilio varikliu ir priekine dalimi.

Bekelės šturmui „Evoque“ aprūpintas naujos kartos išmaniąja visų varančiųjų ratų sistema „Terrain Response 2“. Automobilio pajėgumą įvairiomis sąlygomis užtikrins net 6 skirtingi varikliai – 200, 250 ir 300 AG benzininiai ir 150,180 bei 240 AG dyzeliniai.

Automobilio interjere padaugėjo prabangių medžiagų, o dėl naujos modelio architektūros salone atsirado dar daugiau erdvės. Dizaineriams pavyko sukurti itin moderniai ir skoningai atrodančią priekinę panelę, kurios švarios, blizgios plokštumos ir metaliniai paviršiai sukuria aukščiausios klasės garso aparatūros įspūdį.

Ekologija: variklis ir automobilio salonas

„Land Rover“ inžinieriai skrupulingai paisė naujausių tvarumo tendencijų, ir naujasis „Evoque“ yra pirmasis „Land Rover“ su daline hibridine technologija (angl. MHEV), kuri, net ir vairuojant mieste, pasižymi mažesne CO2 emisija.

Įprastas vidaus degimo variklis MHEV poruojamas su starteriu-generatoriumi, kuris „gaudo“ stabdymo metu išsiskiriančią energiją ir kaupia ją didelės talpos akumuliatoriuje. Važiuojant mažesniu nei 17 km/h greičiu, „Evoque“ apskritai nenaudoja vidaus degimo variklio, elektrinė pavara taip pat padeda įsibėgėjant.

Kiekviename naujame „Evoque“ bus apie 33 kilogramus perdirbtų ar natūralių medžiagų, kurios naudojamos tiek atskiroms dalims gaminti, tiek salono apdailai. Pavyzdžiui, bus galima užsisakyti sėdynių apmušalus, kurių medžiagą sukūrė Danijos tekstilės bendrovė „Kvadrat“. Jos specialistai sukūrė medžiagą, kurioje dera patvarus vilnos audinys ir zomšą primenantis sintetinis audinys „Dinamica“, pagamintas iš perdirbtų plastiko butelių. Vieno automobilio sėdynių apvalkalams pagaminti reikia 53 tokių butelių.

Naujojo „Range Rover Evoque“ kaina Lietuvoje – nuo 41 850 eurų. Laukiama, kad pirmieji automobiliai Lietuvą pasieks jau balandžio mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius