Dabar populiaru
Publikuota: 2019 vasario 19d. 10:05

Visos pavasarinės „Škoda“ spalvos: per Lietuvą keliauja išskirtiniai „Kodiaq“ ir „Karoq“ modeliai

„Škoda Kodiaq RS“
Škoda nuotr. / „Škoda Kodiaq RS“

Jei iki šiol galvojote, kad „Škoda“ – tai čekiška „Volkswagen“ versija, skirta skaičiuojantiems gautą optimaliausią naudą už sumokėtus pinigus, buvote teisūs. Tačiau ne 100 proc. Taip, „Škoda“ nuo 1990 m. turi „Volkswagen“ koncerno DNR. Taip, čekai siūlo patį geriausią kainos ir kokybės santykį. Bet tai – dar ne viskas.

Pavasarį pasitikite su ryškesniais „Kodiaq“ ir „Karoq“ modeliais

„Škoda“ kūrėjai akcentuoja ne tik šio automobilio praktiškumą ar patikimumą, bet ir išskirtinumą, savitas modifikacijas.

Pavasarį norintiems aštresnių pojūčių ir ryškesnių spalvų, gamintojai siūlo naujas visureigių versijas: sportišką miesto visureigio „Kodiaq RS“ versiją trokštantiems adrenalino, „Kodiak Scout“ bei „Karoq Scout“ mėgstantiems aktyvų poilsį gamtoje ar pažintines keliones. Ir, žinoma, pačią prabangiausią visureigio „Kodiaq“ versiją „Laurin&Klement", norintiems pabrėžti savo statusą visuomenėje ir gerą stilių.

Beje, jei anksčiau, užsisakius „Kodiaq“, jo reikėdavo laukti iki pusės metų, dabar viskas daug paprasčiau. Optimizavus gamybos procesus, net sportišką RS ar pritaikytą išvykoms į gamtą „Scout“ galite vairuoti jau šį pavasarį. Arba dar anksčiau, jei „Škoda“ žygio per Lietuvą metu užsisakysite vieną iš šių ryškių gražuolių.

Kelionė per Lietuvos miestus

Šie ypatingi „Kodiaq“ ir „Karoq“ modeliai vasario 21-23 d. svečiuosis Alytuje, vasario 28 d. – kovo 2 d. – Vilniaus „Škoda“ atstovybėse, kovo 7-9 d. Klaipėdoje, kovo 14-16 d. Kaune, kovo 21-23 d. – Šiauliuose, o kovo 28-30 d. žygis finišuos Panevėžio „Škoda“ salone. Plačiau apie žygį skaitykite čia.

„Škoda Kodiaq RS“: dvi turbinos ir pergalės pojūtis

Neveltui populiariausia šios sportinės versijos spalva vadinasi „Racing Blue“. Jau vien šio šio rafinuoto žvėriuko išvaizda pasako, kad vairuojate ypatingą automobilį, sukurtą važiavimo malonumui. Ar žinote, ką reiškia raidė V šalia simbolio RS? Tai – pergalės („Victory“) simbolis, visiems aplink parodantis, kas čia nugalėtojas.

O kur dar sportinis vairas, specialios blizgios variklio grotelės, LED žibintai ir dienos šviesos žibintų juosta. Taip pat – kėbulo spalvos priekinis aptakas ir speciali spalvų paletė. Dinamišką išvaizdą papildo ir 20 colių lengvojo lydinio „Xtreme“ ratlankiai ir raudonos stabdžių apkabos.

Ir dar garsas, kurį galima modifikuoti keičiant nustatymus automobilio kompiuteryje. Jį kuria ir specialus dvigubų duslintuvų orkestras, ir RS programinė įranga.

Pirmas įspūdis, užvedus 2 l TDI biturbo 240 AG variklį: gal čia V6 taip riaumoja? Tiktai verta išbandyti „Kodiaq RS“ ir visa tai patirti savo akimis, ausimis bei kūnu.

Ir svarbiausias dalykas. „Kodiaq RS" yra greičiausias septynvietis SUV Niurburgringo Nordschleife trasoje. Lenktynininkė Sabine Schmitz su šiuo greituoliu šiaurinę trasą įveikė rekordiškai greitai – per 9:29:84 min.

„Scout“ nepripažįsta jokių kliūčių

„Kodiaq“ ir „Karoq“ versijos, skirtos nuotykių mėgėjams, tęsia „Scout“ modelių linijos tradicijas. Išskirtinė spalvų paletė, papildoma kėbulo apsauga, didesnė prošvaisa. Ir, žinoma, patys galingiausi „Kodiaq“ gamos turbininiai 2 l darbinio tūrio dyzeliniai bei benzininiai varikliai, išvystantys 190 AG.

Mažesnis miesto visureigis – „Karoq Scout" – komplektuojamas su 1,5 TSI (150 AG) ir 2l TDI (190 AG) jėgainėmis, kurios bekelėje suteiks pasitikėjimo. Jį puošia ne tik plastikinės kėbulo apsaugos, odinis vairas ar neoninis apšvietimas, bet ir 18 colių poliruoti „Braga“ ratlankiai, išskiriantys automobilį iš pilkos masės. Norintys dar daugiau išskirtinumo, gali papildomai užsisakyti 19 colių „Crater“ ratus.

Šis vikrus ir pravažus automobilis su visų varančiųjų ratų sistema, kaip sakoma, tinka ir į darbą, ir į sodą. Nes, važiuojant greitkelyje, išmani, jau penktos kartos visų varančiųjų ratų sistema atjungia galinę ašį, taip taupydama degalus.

„Scout“ versija turi specialų „Off road“ mygtuką, kuris visas pagalbines valdymo sistemas akimirksniu sukalibruoja važiuoti mažiau jautriu režimu. „Auto hold“ stabdis padeda įkalnėje. O „Hill Descent Assist“ padeda sklandžiai nusileisti nuokalnėje.

Tačiau bekelėje ar slidžiame kelyje veikia visa jutiklių grandinė, parenkanti optimaliausią režimą: ratų sukimosi greičio, vairo posūkio kampo, akceleravimo ir pan.

Įsigydami šį modelį su važiavimo režimų pasirinkimo funkcija (Drive mode select), kartu gausite ir variklio garso modifikavimo galimybę – panašiai, kaip RS serijos modeliuose. Tokiu būdu jūsų automobilis taps dar unikalesnis.

Beje, vienas važiavimo režimų, skirtas žiemai, vadinasi „Snow“: padidinamas ratų praslydimas, sumažinama vairo stiprintuvo įtaka,

„Laurin&Klement“: rafinuota prabanga miesto visureigyje

Puikiai žinantys turtingą „Škoda“ istoriją dar prisimena 1895 metus, kai tuometinėje Bohemijos karalystėje Mlada Boleslav mieste, kompanijos „Škoda Auto“ įkūrėjai Vaclavas Laurinas ir Vaclavas Klementas sukirto rankomis ir atidarė naujų automobilių gamybos įmonę.

Todėl šioje „Kodiaq“ modifikacijoje – tarsi Bohemios krištolo kūrinyje – visa, kas gali būti geriausia „Škoda“ automobiliuose: galingiausi 2 l TDI ir TSI (190 AG) varikliai, virtualus prietaisų skydelis, 360 laipsnių kamera, skoninga apdaila, prabangą pabrėžiantys „Laurin&Klement“ logotipai, išsiuvinėti ant odinių sėdynių.

Kiekviena smulkmena, nuo ratų iki turtingo detalėmis interjero ar išorės apvadų pabrėžia, kad vairuojate neeilinį septynvietį „Kodiaq“. O kad jūsų ausys nepavargtų kelionės metu klausantis muzikos, siūloma puikiai subalansuota „Canton“ sistema, kokybiškai atkurianti labai platų garsų diapazoną.

Inicijuotas turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

15min tema

Sergu atsakingai

Sergu atsakingai
Sergu atsakingai

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Gazas