Viso praėjusiais metais buvo parduota 8,16 mln. automobilių. Tai yra 14,3 proc. šuolis, lyginant su 2010-ųjų rezultatu – 7,14 mln.
„Volkswagen“ atstovai teigia, kad viso pasaulio naujų automobilių rinka augo tik 5,1 proc., tad VW rezultatą jie kartoja pasididžiuodami.
Kiti „dičkiai“, GM ir „Toyota“, savo rezultatus turėtų paskelbti sausio gale-vasario pradžioje. Prognozuojama, kad GM pardavimai sieks netoli 9 mln. modelių, „Toyota“ bus netoli 8 mln.
Didžiausia „Volkswagen“ rinka – Azija. Šiame žemyne grupės pardavimai augo 19,8 proc.,iki 2,56 mln. vnt.
Visos „Volkswagen“ grupės pasauliniai pardavimai:
Gamintojas | 2011 (mln. vnt.) | 2010 (mln. vnt.) | Pokytis (proc.) |
---|---|---|---|
„Volkswagen“ keleiviniai modeliai | 5,09 | 4,5 | 13,1 |
„Audi“ | 1,3 | 1,09 | 19,25 |
„Škoda“ | 0,88 | 0,76 | 15,3 |
SEAT | 0,35 | 0,34 | 3,1 |
„Volkswagen“ komerciniai modeliai | 0,53 | 0,44 | 21,4 |