Apie Rusijos vadovų užgaidas turėti savą, rusišką limuziną ir programą „Kortež“, į kurią buvo sukišta krūva pinigų, 15min rubrika „Gazas“ jau rašė ne kartą.
„Aurus“ neva simbolizuoja Rusijos svarbą ir pirmavimą prieš kitas valstybes. Ne veltui grafinė šio prekinio ženklo išraiška – keturių spindulių žvaigždė.
Be jokios abejonės, tokiai kūrybai skirtas solidus biudžetas – apie 180 mln. eurų. Gamyba turėjo vykti garsiausiose Rusijos automobilių gamyklose.
Projektas, pavadintas „Kortežu“, startavo 2012 m., o 2017 m. Vyriausybės apsaugos tarnyba jau turėjo gauti pirmus 16 automobilių. Tačiau panašu, kad pirmą serijos limuziną pamatėme tik 2018 m. gegužę tik per V.Putino inauguraciją. O kitiems valdininkams skirtus limuzinus, sedanus ar minivenus – nežinia kada. Visureigis turėtų pasirodyti 2020–2021 m.
Techniniai limuzino duomenys
Automobiliuose montuojama 4,4 l V8 jėgainė, kuri kartu su papildomu elektriniu varikliu padeda šiam didžiuliam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6 sek. Visų varančių ratų sistema, Rusijoje pagaminta 9 laipsnių automatinė transmisija, 9 saugos pagalvės, automatinė bagažinės dangčio atidarymo sistema – tokie techniniai duomenys.
„Za Ruliom“ pabrėžia, kad šiuose automobiliuose ilgosios šviesos į trumpąsias persijungia automatiškai – kaip vokiškuose ir japoniškuose automobiliuose.
Rusiškas, bet ne rusiškas
Keletą metų pūstas muilo burbulas sprogo ir Kremliaus valdovas iš vokiško „Mercedes“ persėdo į „rusišką“ automobilį, kurio pagrindą kūrė „Porsche Engineering“. Tačiau Kremliaus samdyti projekto „Kortež“ vadovai vis tiek sako, kad automobilis rusiškas.
O Rusijos žiniasklaida, laukdama, kol premjeras, įkandin prezidentui, persės į naują automobilį, prisiminė, kokias transporto priemones D.Medvedevas yra vairavęs iki šiol. Susipažinkite su sąrašu. Kiekvienas automobilis su nuotrauka ir trumpu aprašymu pateikiamas naujame puslapyje.
Kuo iki šiol važinėjo Dmitrijus Medvedevas
Kol Kremlius neturi išreklamuotų mikroautobusiukų „Aurus Arsenal“, D.Medvedevas ir jo palyda naudojasi vokišku šarvuotu „VW Multivan“.
Į svarbius tarptautinius susitikimus D.Medvedevas keliauja šarvuotu „Mercedes-Benz Pullman“.
2008 m. Nicoje, Rusijos ir ES šalių vadovų susitikime, D.Medvedevas į susitikimus keliaudavp „Merdedes Benz W140“.
2011 metais į susitikimą su Kazanės gyventojais tuometinis prezidentas D.Medvedevas pats atvairavo „Mercedes Benz GL“. Tačiau pamiršo užtraukti rankinį stabdį.
Tokiu pačiu visureigiu premjeras D.Medvedevas atvyko ir į Krymo tilto apžiūrą 2016 m.
2012 m. kreipdamasis į Rusijos gyventojus eismo saugumo klausimais, D.Medvedevas vilkėjo odinę striukę ir stovėjo prie BMW X5.
2016 m. lankydamasis gamykloje „Avtovaz“, D.Medvedevas važinėjo „LADA XRay“. Nežinia, kur dingo jo BMW. Taip pat nežinia, ar XRay jis pirko, ar gavo dovanų.
2011 m. būdamas prezidentu, ir jau vėliau, grįžęs į premjero postą, vairavo ir kombainus, ir traktorius. Dažniausiai pažymėtus Krasnodaro gamyklos „Claas“ prekiniu ženklu.
Atostogų metu, Bočarov ručej rezidencijoje, keliavo elektromobiliu.
2012 m. D.Medvedevas Dūmos frakcijų lyderius vežiojo GAZ 12 ZIM. Nežinia, iš kur gavo antikvarinį automobilį. Nes premjero deklaracijoje minimi „GAZ-21 Volga“ ir „GAZ-20 Pobeda“.
O štai ir D.Medvedevo „Pobeda“. Tokią turi ir V.Putinas. Tačiau premjero GAZ-20 gerokai autentiškesnė.
Na ir siurprizas. Medvedevų šeima turi VW Golf (1999 m.). IV kartos. Tiksliau, savo deklaracijoje tokį automobilį yra įrašiusi D.Medvedevo žmona Svetlana. Kažin, ar dar kada juo važiuoja?