-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Adomo Gančieriaus ir Antano Kanopkino laukia naktis po Sacharos dangumi be mechanikų

Tunise vykstančio Fenikso ralio ketvirtoji ir penktoji dienos yra maratoninės. Tai reiškia, kad dienos pabaigoje „CFMOTO Factory Racing Team“ lenktynininkai pasuko ne į tradicinį bivaką, bet naktį praleis atskirai nuo mechanikų – palapinėse po atviru Sacharos dykumos dangumi ir techniką paruošti kitos dienos kovai turės patys, rašoma pranešime spaudai.
„CFMOTO Factory Racing Team“
„CFMOTO Factory Racing Team“ / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Smulkios klaidos – lenktynių klasika

Pirmąją maratono dalį abu „CFMOTO Factory Racing Team“ nariai įveikė ne tik išsaugodami techniką, bet ir išlaikydami stabilumą ATV klasės rikiuotėje. Antanas Kanopkinas po pirmojo šios dienos ruožo tvirtino, kad klaidų šiandien darė daugiau ar mažiau visi klasės dalyviai. Smulkių nukrypimų nuo kurso nepavyko išvengti ir jam.

„Važiuoju dar šiek tiek išsiblaškęs. Kažkaip galvoje pilna pašalinių minčių, sunku susikoncentruoti. Gal tai ir nuovargis, bet fiziškai kūnas tikrai nėra pavargęs. Žiūrėsime, ką dienos pabaigoje parodys mūsų kūno parametrus fiksuojantis „Garmin“ laikrodis. Bet viskas gerai. Buvo šiandien ir klaidų. Toks klasikinis variantas. Visi čia tas klaidas daro, nes trasoje visur aplink matosi vėžių. Klausimas tik vienas – kas tų klaidų padarė daugiausiai. Po šios dienos nuo trečios vietos atsilieku apie 20 minučių, tai čia viskas susidėliojo daugiausiai per vakar ir užvakar“, – sakė Antanas Kanopkinas, kuris šiandien užfiksavo penktą laiką ATV klasėje ir viena pozicija aukščiau esančiam lenkui nusileido tik 30 sekundžių.

Laukia naktis po Sacharos dangumi

Adomui Gančieriui šiandien sekėsi kiek geriau. Jis buvo greičiausias pirmame šios dienos greičio ruože, o antroje atkarpoje parodė trečią laiką, tad bendras jo šios dienos rezultatas – antra pozicija klasėje. Adomas Gančierius po pirmojo šimto kilometrų tvirtino, kad maratone bus svarbiausia išsaugoti techniką.

„Po pirmojo greičio ruožo turėjome valandą laiko nuotoliniame servise, tai mechanikai peržiūrėjo viską, kiek tik galėjo – nuo oro filtro iki variatoriaus diržo. Prieš antrą ruožą šiek tiek nuleidome orą padangose, nes organizatoriai vėl žada duoti kopų, o kopose tiek oro nereikia. Po dienos jau patys viską tikrinsimės. Jei reikės, kažką tvarkysimės, bet tikimės, kad bus viskas gerai“, – nuotolio serviso metu kalbėjo Adomas Gančierius.

Per abi maratono dienas lenktynininkai nuvažiuos 400 sportinių kilometrų, o penktadienį lenktynes vainikuos paskutinis 125 km greičio ruožas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius