-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis: ar Dakare jie buvo susipykę?

Misteris „Full Attack“ Antanas Juknevičius ir misteris „Neišsenkantis Optimizmas“ Darius Vaičiulis (komanda „Kreda“) šių metų Dakare važiavo tikrai stabiliai, bet pakilti aukščiau 20-os vietos sutrukdė šio Dakaro specifika (daug ilgų tiesiųjų) bei padidėjusi konkurencija. Žinoma, ir elektros instaliacijos gedimai.

Visa informacija iš Saudo Arabijos ir testai apie Dakaro dalyvius –15min GAZAS „Facebook“ paskyroje ir specialiame 15min Dakaro ralio polapyje.

Tačiau sirgalių dėmesį buvo prikaustęs ne tik neveikiantis vienas iš dviejų variklio aušinimo ventiliatorių (primena praėjusių metų prakeiksmą?). Ir ne tik gauta iš teisėjų, bet vėliau panaikinta 6 val. bauda už media komandos iš trasos paimtą ratą.

Ir netgi Antano „nurautas“ automobilio vairas (buvo sugedęs fiksatorius) nebuvo ta didžioji intriga, dėl kurios Dakaro gerbėjai ėmė staiga diskutuoti.

Peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, darytą po trečiojo greičio ruožo:

VIDEO: Antanui Juknevičiui per 3GR teko skolintis ratą: „Paklojau keturis ratus, tai buvau nekantrus“

Ko gero, pirmą kartą Dakaro istorijoje Antanas ir Darius pradėjo skaičiuoti vienas kito klaidas. Iš pradžių, Antanui prisipažinus, kad prakirto tris ratus, Darius pataisė, kad teko skolintis dar vieną, taigi prakirsti keturi. Ir pridūrė, kad Antanas buvo nekantrus.

Vėliau, Dariui pasakius, kad buvo „tik viena klaidelė, prašoktas posūkis“, į klaidų skaičiavimą įsijungė Antanas: „Na, ne klaidelė. O kokios trys rimtos.“ Tą dieną ekipažas baigė 36-oje vietoje.

Šį epizodą Antanas ir Darius, viso Dakaro metu nestokoję geros nuotaikos, prisiminė ir 15min studijoje. Šį klausimą aptarėme 32-ąją minutę:

VIDEO: 15min studijoje – 20-as Dakare finišą kirtę Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis

Iš tiesų, tai buvo vienintelė diena, kai Antanas su Dariumi finiše buvo šiek tiek suirzę. Iš didelio nuovargio. Nes kiekviena dėl klaidos (nesvarbu, kurio komandos nario padarytos) prarasta minutė versdavo ekipažą vėl važiuoti iš paskos lėtesniems automobiliams ar net sunkvežimiams, kuriuos jau buvo aplenkę.

„Tuos automobilius prieš tai valandą gaudei, lenkei, o po klaidos ir vėl viskas prasideda iš pradžių. Tada ir emocijos labiau kyla, tik tiek“, – aiškino Antanas ir Darius.

Lenktynininkų teigimu, po tokio interviu finiše sėdę į automobilį jie atsipalaidavo ir toliau nerūpestingai šnekučiuodamiesi važiavo į bivaką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius