Paskutiniame turnyro etape sudalyvavo 21 komanda, taigi pirmajame kvalifikacijos etape dėl geriausių laikų susirungė net 52 pilotai iš skirtingų komandų. Būtent, šis važiavimas apsprendė, kam teks mėgautis galimybe keliauti į greičiausiųjų pogrupį, o tai reiškia ir kautis dėl viso turnyro nugalėtojų titulo.
Tad, aršaus važiavimo čia nebuvo išvengta, kiekviena šimtoji sekundės buvo lemiama, tad ne keista, kad daugelio pilotų ratų laikai skyrėsi vos per kelias dešimtąsias ar šimtąsias.
Po kvalifikacijos, geriausią laiką parodę „Tėvo parankiniai“ su gerai žinomu, lenktynininku Ignu Gelžiniu priešakyje išvedė komandą į greičiausiųjų pogrupio pirmąją poziciją. Žinoma, iki pergalės dar nemažai laukė darbo, nes bėgimas iki savo kartingo dar tik buvo priešakyje. Vis tik, komandai tai nesukliudė sėkmingai startuoti ir 66 minutes trunkančių varžybų metu.
Etapas pateikė ir ne vieną staigmeną. Be to, kad lėtesniųjų pogrupyje agresyvaus važiavimo metu pilotui lūžo kartingo ratas, o greitesniųjų pogrupyje net iki 14 minutės nė vienas pilotas negavo baudų, varžybų pabaigoje nugalėtojų pozicijos pasikeitė kardinaliai.
Dažniausiai pirmose pozicijose startuojantys „NŽ Team“ ar turnyro favoritai „Become One“ turėjo tenkintis 3 ir 4 startinėmis pozicijomis. Tikriausiai, tai atsiliepė ir jų galutiniam rezultatui. Nors ir komandai iš Marijampolės „Become One“ pavyko užlipti ant nugalėtojų podiumo, tačiau šie liko treti, o antrąja vietą galėjo džiaugtis ne iš karto prie turnyro prisijungusi komanda su „NP KartWars“ nugalėtoju Karoliu Kliaudaičiu „Tėvo parankiniai“.
Etapo pirmoji vieta atiteko, vienintelei mišriai komandai „Tie kur nieko nesveria“. Kristinos Barauskaitės ir Kasparo Skamarausko tandemas parodė, kad atkakliai siekti pirmos vietos nesukliudys, net tai, kad esi vienintelė turnyro mergina ir net jei, gausi nemažą kiekį papildomo svorio į kartingą.
Visgi, didžiąja etapo intriga tapo pagrindinio turnyro prizo dalybos – kam atiteks visa diena treniruočių su profesionalia kartingo sporto komanda „PaskeRacing“. Visus penkis etapus lieję prakaitą pilotai su nekantrumu laukė galutinės turnyrinės lentelės su rezultatais.
Ir nors paskutinio etapo metu rezultatai kardinaliai keitėsi, tačiau užtikrintai visų etapų metu pirmavusioms komandoms užteko užimti ir žemesnes pozicijas, kad patektų į geriausiųjų trejetuką. Nedideliu skirtumu nuo ketvirtosios vietos atsiplėšusi komanda iš Vilniaus „Invisible Tm“ (Martynas Bisikirskas ir Tomas Aliukevičius) mėgavosi trečiąja vieta.
Antroji vieta atiteko užtikrintai lipusiai ant etapų podiumų komandai „NŽ Team“ (Edvardas Grabliauskas ir Jonas Šiaudikis). 6-iais taškais lenkę pagrindinius savo konkurentus, bei galutinėje įskaitoje surinkę 22 baudos taškus – pirmąją vieta džiaugėsi komanda „Become One“ (Ovidijus Latoža ir Mantas Prūsaitis).
Taip pat buvo apdovanota ir komanda, viso turnyro metu įveikusi daugiausiai greičiausių ratų. Įmonės „Komp-air“ įsteigtu Driftaxi prizu apdovanoti M&A (Mantas Bytautas ir Vytis Sidabras).
Iš viso turnyro etapuose sudalyvavo 34 komandos ir per 90 pilotų. Įveiktos net 1320 minučių varžybų kartingu. Tačiau, nors ir šis turnyras baigėsi, aukščiausiai įsikūręs vidaus patalpų kartodromas „Kartlandas“ kviečia į kitas, ne mažiau ištvermės reikalaujančias OPEN CUP varžybas. Sekantis jų etapas vyks Gegužės 21d. 19h. Kartodrome, Drobės g.62